Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan Silmästä silmään -dokumenttia?

Vierailija
07.04.2020 |

Vaikuttivat nämä murhamiehet, anteeksi nyt vain, hyvin hitailta, heikkolahjaisen oloisilta..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oon aina dekkareiden suurkuluttajana aatellut, että murhaajat oisivat älykköjä. Taitaa totuus olla toisenlainen, olisivatko kuitenkin äö:ltaan ennemminkin kehitysvammaisia? Ainakin tässä dokumentissa esitetyt vaikuttivat siltä.

Ehkä jonkun sarjamurhaajan pitää olla älykäs, mutta kuten tuolla aiemmin sanottiin, iso osa henkirikoksista on pikaistuksissa tehtyjä ja päihdehuuruisia. Ja moni on tosiaan saanut jo lapsuudessa todella huonot pelimerkit.

Vierailija
22/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen tarina, eli rappioalkoholisti Rane puukotti ryyppykaverinsa Kaken, ei ole oikein dekkarimatskua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarihan ei saanut tuomiota taposta vaan murhasta. Miten tuollainen kaveri kykenee suunnitelmallisuuteen?

Vierailija
24/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarihan ei saanut tuomiota taposta vaan murhasta. Miten tuollainen kaveri kykenee suunnitelmallisuuteen?

Murhatuomioon ei aina tarvita suunnitelmallisuutta, myös erityisen raaka ja julma tekotapa riittää.

Vierailija
25/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Jari, joka poltti tyttöystävänsä kuoliaaksi, niin sen silmistä paistoi vaan tyhjyys. Ihan ku päässä ei kulkisi mitään. Kuitenkin muusta habituksesta ja äänestä sai hyvin normaalin ja vähän "sympaattisen" kuvan.. Toisen elävältä polttaminen vaatii kovaa tunnekylmyyttä, sitä ei kyllä ihmisestä näe ainakaan tässä tapauksessa koska hänestä ei mielestäni huokunut pahuus vaan ujous ja tietty yksinkertaisuus. Olkaa ihmiset varovaisia :(

Mun mielestä se kyllä näytti täysin sekaisin olevalta (ja vielä enemmän sekaisin on varmaan ollut silloin kun käytti lääkkeitä ja viinaa). 

Vierailija
26/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hurjimpia olivat se poikansa menettänyt mies ja sen tappaja (joka ollut pojan lapsuudenkaveri). Ne kun tapasi, niin molempien naamalla oli ihan hirveä irvistys. Sitten kun puhuivat, ilmeet pehmenivät vähitellen.

Vierailija
27/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Jari oli istunut jo 11+ vuotta jos mä oikein kuulin? Eikö ensikertalainen pääse helpommalla ja elinkautinenkin on 12v. Jos mä oikein ymmärsin niin sai tuomion törkeä pahoinpitely+tappo vai mitä se oli? Mä oon luullut et tuollaisesta saa vain pari vuotta kakkua. Selviskö et oliko ollut kännissä tehdessään sen?

Vierailija
28/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan siinä keskusteluryhmässä ne miehet vaikutti toinen toistaan vähä-älyisemmiltä.

Vierailija
29/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se Jari oli istunut jo 11+ vuotta jos mä oikein kuulin? Eikö ensikertalainen pääse helpommalla ja elinkautinenkin on 12v. Jos mä oikein ymmärsin niin sai tuomion törkeä pahoinpitely+tappo vai mitä se oli? Mä oon luullut et tuollaisesta saa vain pari vuotta kakkua. Selviskö et oliko ollut kännissä tehdessään sen?

Tekotapa ollut erityisen julma + käsitin että muitakin rikoksia tehnyt tuolloin (eli varmaan tuo tuomio ei oo tullut vaan tuosta teosta).

Vierailija
30/30 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on edennyt niin kuin tässä uutisessa kerrotaan, hän on vapautunut tänä vuonna 13,5 vuoden istumisen jälkeen. Sai elinkautisen murhasta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005851531.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme