Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako nyt mennä Huslabin labraan?

Vierailija
07.04.2020 |

Riskiryhmäläinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä muuten silloin joskus kävi, kun olen unohtanut? Oliko joku likainen neula vai mikä? Toivottavasti ei oo sama hoitsu taas asialla...

Vierailija
2/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sellaiseen labraan, johon voi vArata ajan.

Vierailija
4/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä sellaiseen labraan, johon voi vArata ajan.

Kaikkiin HusLabin labroihin voi varata ajan.

Vierailija
5/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli kutsu mammografiaan. Siirsin sen loppuvuoteen. En uskalla mennä,koska edelliselläkin kerralla oli tupa täynnä yskiviä ihmisiä.

Vierailija
6/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hiljattain Islabin labrassa (sairaalassa) ja meno oli kuin huopatossutehtaassa. Väittäisin että kyllä uskaltaa muuallakin. Ihmiset ovat minimissä, kun ajanvarauspoliklinikat ovat pääosin kiinni ja siihen vielä vierailukiellot päälle, kanttiinit suljettu jne.

Vierailija
7/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime perjantaina aamulla yhdessä huslabin pisteessä. Koko kerros oli ihan tyhjä, koska labraan pääsee vain ajanvaranneet. Ei siis normaalia aamujonoa. Oli vielä terveysaseman yhteydessä oleva labra ja siltikään siellä ei ollut ketään muita. Labrahoitaja oli jo labran aulassa vastassa, hyvä kun ehdin käsidesiä ottaa. Koko käyntiin meni maks 5 min ja en törmännyt kenenkään muuhun kuin hoitajaan. Yhden mummon näin odottamassa vuoroa toisessa odotusaulassa kun kävelin ohi.

Vierailija
8/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ajanvarauksella, eli varata aika etukäteen ja mennä vasta viisi minuuttia ennen omaa aikaa sisälle.

Itse kävin joulun alla jonottamassa melkein tunnin ajan ja sain pari päivää myöhemmin tähänastisen elämäni pahimman influenssan. Odotushuoneessa oli täyttä ja paljon yskijöitä.

Toisaalta olen ymmärtänyt, että koronaepäilyt testataan muualla kuin muiden asiakkaiden seassa, mutta kaiken varalta on hyvä käydä siellä ajanvarauksella.