Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö nainen, jos mies alkaa heti sormeilemaan pillua kun vaikka suutelette sohvalla ja...

Vierailija
07.04.2020 |

...olette aikeissa harrastaa seksiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se ei kiihota vaan sattuu.

Vierailija
2/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy Kalevi, peräkammarinpoika Vähäkyröstä.

Jos tuollaista pitää oikeasti kysyä netissä, niin parempi vaan pysyä niissä käsitöissä - itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti naisesta. Mä tykkään, kaikki ei.

Vierailija
4/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki miehestäkin, mutta miksi laskisin sohvalleni miehiä, joista en pidä? Jos olen laskenut sohvalleni asti miehen, joka ei pitkistä kielareista siirry eteenpäin, eli rintojen ja klitan hierontaan, minusta tuntuu, että hukkaan meni tämäkin tapaaminen.

En siis pidä nynnyjä sohvallani pidempään, heitän heidät mäkeen.

N35

Vierailija
5/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään..N38

Vierailija
6/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tykkään mutta se pitää tehdä hellästi ja vähän härnäillen ;) 

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
7/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se sattuu alkuun. Kaipaisin koskettelua ja hyväilyä alkuun että.pääsen tunnelmaan. Mutta mieheni mielestä se on turhaa joten tällä suoralla toiminnalla mennään. Alkuun se sattuu mutta kyllä se sitten jossain kohtaa seksiä kostuu.

Vierailija
8/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tekee kipeää, ennen kuin paikat ovat kostuneet ja turvonneet ja vastaanottavaiset. Siihen pisteeseen tarvitaan sitä muuta esileikkiä; suutelua, hyväilyä (muualta!) ym. Moni mies kyllä pitää tätä sormeilua esileikkinä, mutta kyllä se on jo jonkun asteen seksiä, johon valmius pitää olla olemassa. Ja sittenkään sitä ei tarvitse hangata kuin koittaisi taikoa pullonhenkeä sieltä!

Vierailija
9/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu toki miehestäkin, mutta miksi laskisin sohvalleni miehiä, joista en pidä? Jos olen laskenut sohvalleni asti miehen, joka ei pitkistä kielareista siirry eteenpäin, eli rintojen ja klitan hierontaan, minusta tuntuu, että hukkaan meni tämäkin tapaaminen.

N35

Niitä nössönaisiahan vasta riittää jotka ei aloitetta uskalla itse tehdä tai näyttää mitä ajattelee ja onneksi nekin voi nakata mäkeen :)) tai muuten vaan h oroja. Onneksi tapasin ihanan naisen vasta

Vierailija
10/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35

Eli logiikallasi panet kaikkia jotka tulee kylään eli kaikki kaveritkin jotka tulee sun luo kylään pitää lähestyä okei...

11/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Mä olen jo kosteana niistä kielisuudelmista ja rintojen hyväilystä, joten ei satu.

Vierailija
12/14 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sormeilu" ja "sormetus" on minusta aika eri asia. Vastauksena vain näihin "se sattuu" kommentteihin..

Vierailija
13/14 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kokonaisvaltaista.

Seksi on myös sitä hyväilyä ja koskettelua erogeenisiin alueihin.

Seksi ei ole pelkästään penetraatiota.

Seksiä on myös ilman tunkeutumista johonkin reikään.

En ihmettele monien cishetero naisten tyytymättömyyttä seksiin, jos mies luulee seksin harrastamisen olevan vain sitä tikulla koloon tökkimistä.

Jos miehet tietäisivät vulvan eri alueet sekä niiden toiminnon ja ottaisivat erityisesti huomioon klitoriksen (sama kuin penis), alkaisi hommat luistaa ihan eri sfääreissä.

Jokainen tietysti on yksilö eilä kaikille käy samat temput, mutta nyt kyseiset naiset tyytyvät siihen mitä saavat, jos mitään, vaikka saisivat parempaakin.

Vierailija
14/14 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, se on kipeää ja epämukavaa.

Parasta on kun kiusataan kunnolla ajan kanssa, niin että alkaa tahtomattaan valumaan reisille.