Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmeen happomyrkkyjä anorektikot vetävät kurkusta alas että ovat niin lahoja?

Vierailija
07.04.2020 |

Siitä ei voi olla kyse että anorektikot syövät liian vähän sillä nun syö liian vähän, niin keho turpoaa ja paino nousee. Ei siis laihdu vaan lihoo!

https://yle.fi/uutiset/3-8732639

Eli tuolle sairaaloiselle laihuudelle on oltava joku muu selitys!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyys se vaan jaksaa yllättää joka kerta

Vierailija
2/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he vain syövät niin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään paino nouse kun syö vaikkapa omenan tai kaksi päivässä eikä muuta.

Vierailija
4/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksiassa puhutaan todellisesta aliravitsemuksesta eikä mistään säästöliekistä.

Vierailija
5/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tuollaisen kanssa kaupassa niin se on tyyliin 2 tuntia kontrollifriikkimäistä täydellisen omenan ja halvimman jugurttipurkin etsintää ja korissa lopulta 3-5 tuotetta, Puuron nää tekee niin että puoli desiä kauraryyniä ja vettä ja sekoitetaan.

Vierailija
6/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken saman verran kun 186cm mieheni ja olen kokoa XS. Myös työpäivän lounas oli samsn kokoinen annos kotiruokaa.

Näin se vaan on.

Vierailija
7/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoreksiassa puhutaan todellisesta aliravitsemuksesta eikä mistään säästöliekistä.

Kyllä, mutta jos syö liian vähän eli vähemmän kuin mitä kuluttaa niin keho menee silloin säästökiekille ja alkaa lihomaan holtittomasti.

Vierailija
8/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ainakaan lahonsuoja-aineita.

Vierailija
9/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tyhmyys se vaan jaksaa yllättää joka kerta

Niin, jos anorektikkojen laihuus kerran perustuu siihen että he syövät liian vähän niin eikö sillon anorektikkojen kehon pitäisi olla säästökiekillä ja varastoida kaikki energia rasvana vyötärölle?

Vierailija
10/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta jos syö liian vähän eli vähemmän kuin mitä kuluttaa niin keho menee silloin säästökiekille ja alkaa lihomaan holtittomasti.

Millä lihoo, jos ei syö edes joka päivä? Tai syö max 500kcal päivässä? Syömättömyydellä ne anorektikot laihtuu. Ja pakkoliikunnalla ja oksentamisella, laksatiiveilla, aineenvaihduntaa lisäävillä valmisteilla, you name it.

Vierailija
11/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää! Miksei anorektikot mee säästöliekille, mutta tavalliset ihmiset menee ja lihoo perkeleesti jos jättää syömättä!

Vierailija
12/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen laiha ei ole anorektikko.

Vierailija
13/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lihoo, jos ei syö edes joka päivä? Tai syö max 500kcal päivässä? Syömättömyydellä ne anorektikot laihtuu. Ja pakkoliikunnalla ja oksentamisella, laksatiiveilla, aineenvaihduntaa lisäävillä valmisteilla, you name it.

No jos on säästöliekillä nii jeho muuttaa kaiken irtisaatavan energian rasvaksi ja varastoi sen renkaaksi vyötärölle, ihan sama söitkö yhden herneen päivässä vai kaksi.

Vierailija
14/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko näin tyhmiä keskusteluja alottaa? Anoreksiassa ihminen ei syö kuin ehkä kasviksia SEKÄ harrastaa pakonomaisesti liikuntaa, vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu. Ja se on mielenterveysongelma, eli sitä ei noin vaan voi lopettaa. Siskollani oli keskivaikea anoreksia taannoin. Parani onneksi ja nykyään kolmen lapsen äiti. Kamala katsella vierestä kun toinen näännyttää itsensä hengiltä.

Vierailija
15/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä jokainen anorektikko ole laiha.

Vierailija
16/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii. Mä käyn vaan usein kakalla. It's natural.

Vierailija
17/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön paljon, mutta olen laiha.

Nyt menee jäätelöä.

Vierailija
18/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näkynyt keskitysleireissä pulleita ihmisiä. Ihan vaan sillee, että söivät liian vähän ja joka herne kertyi vyötärölle.

Vierailija
19/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee jäätelöä.

Ja minä taas syön 4 leipäpalaa ja 1 porkkanan päivässä välyellen kaikkia herkkuja,, sokerisia ruokia ja rasvaisia ruokia ja olen silti lihava. Tasan ei mene onni.

Vierailija
20/67 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee jäätelöä.

Ja minä taas syön 4 leipäpalaa ja 1 porkkanan päivässä välyellen kaikkia herkkuja,, sokerisia ruokia ja rasvaisia ruokia ja olen silti lihava. Tasan ei mene onni.

Älä puhu pas kaa.