Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomessa ei jokainen käytä hengityssuojainta?

Vierailija
07.04.2020 |

Voiko niistä olla oikeasti puute vai mistä on kysymys.

Täällä ei näe ketään jolla suojainta ei ole ja ilman suojainta, käsien desinfiointia ja kuumeen mittausta ei pääse sisään minnekään, ei edes kioskiin.
Kotiovellakin tuo proseduuri monta kertaa päivässä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että suomessa ei mitata edes kuumetta kaikilta kauppaan kotiin jne. mennessä.

Ei ole ihme että ei ole homma hanskassa.

N. 52

Singapore

Kumpi sen kaupan ovella kuumeen mittauksen järjestää? Kauppa vai valtio? Ja onhan Thaimaassa pikkuisen halvempaa työvoimaa. Suomessa luotetaan, että ihmiset mittaavat kuumeen kotona, eivätkä lähde kauppaa pienilläkään oireilla. Ja mielestäni se on oikein. Yksilöllä on vastuu ja suomalainen osaa sen vastuun kantaa.

Vierailija
42/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelit ostaa FFP2 tai 3 suojaimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että suomessa ei mitata edes kuumetta kaikilta kauppaan kotiin jne. mennessä.

N. 52

Singapore

Suomessa luotetaan, ettei kuumeinen lähde kauppaan. Ja monessa taloudessa on kuumemittari. Jos ei ole, niin aika monen rahat riittää sen ostamiseen.

Vierailija
44/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ajattelit ostaa FFP2 tai 3 suojaimia?

Huuto.netistä löytyy.

Vierailija
45/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupasta ja Puuilo myymälöistä löytyy:

https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011…

Estääkö toi tartunnat?

Vierailija
46/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

Mittaamalla kuume kaikilta saadaan kuormitettua terveydenhuoltoa niilla sadoilla tuhansilla tavallista nuhakuumetta sairastavilla. Edes selkeitä korona-oireita saaneilta ei testeissä löydy koronaa kuin noin 5% testatuista tapauksista. 

Voi että, ei siihen kuumeen mittaamiseen mitään sosialistipuolueen hoitaja pioneeria tarvitse. Jokainen jolla on kuumetta kehotetaan testiin.

Kaikkihan saavat ilmaisen testin halutessaan.

Vierailija
47/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estääkö toi tartunnat?

Estää jos useat käyttää. Vai mitä mieltä olet, jos oon sun kyljessä pakkaamassa ostoksiani. Olen oireeton taudinkantaja tai vasta sairastumisen alkuvaiheessa, joten siksi olen vielä ostoksilla (oloni on hyvä). Saan aivastuskohtauksen. Kumpi on parempi: mulla on kertakäyttöinen maski naamalla vai ei? Miltä tuntuu olla siinä viekussa silloin? Voisitko sinäkin siis ostaa ja myös käyttää maskia?

Vierailija
48/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

Suomessa luotetaan, ettei kuumeinen lähde kauppaan. Ja monessa taloudessa on kuumemittari. Jos ei ole, niin aika monen rahat riittää sen ostamiseen.

Kysymys ei ole kuumemittarin hinnasta vaan siitä, että pyritään löytämään sairastuneet.

Olet oikeassa saajan sen suomessa kaikki toimeentulotuella😁

Vierailija
49/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

Kumpi sen kaupan ovella kuumeen mittauksen järjestää? Kauppa vai valtio? Ja onhan Thaimaassa pikkuisen halvempaa työvoimaa. Suomessa luotetaan, että ihmiset mittaavat kuumeen kotona, eivätkä lähde kauppaa pienilläkään oireilla. Ja mielestäni se on oikein. Yksilöllä on vastuu ja suomalainen osaa sen vastuun kantaa.

Suomalainen yksilönvastuu😁

19,% eli miljoonaa kansasta syö valtion korvaamia psyykenlääkkeitä mielisairauteen. Vastuullista väkeä.

Vierailija
50/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä suojaimia juuri ostettu 10 kertaiseen hintaan Kiinasta?

Muut maat ostivat kun saivat halvalla.

Vierailija
51/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa riittää suojaimia ja käsidesiä 80 miljoonalle kansalaiselle ja vajaalle 13 miljoonalle expactille.

Maksavat muuten 10 bathia 3 kappaletta, elikkä 9 eurosenttiä kappale.

N 44

Surin

Kiinalaiset suojaimet on jääneet jo monessa maassa kiinni kelvottomasta laadustaan.

En usko että 9 sentin "suojaimet" loistavat laadullaan.

Parempi sekin kuin ei mitään niinkuin isänmaassa.

Mummo Keuruulta

Kyllä mulla on suojaimia. Olis Keuruun-mummonkin kannattanut olla ajoissa liikkeellä.

Vierailija
52/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kun olen sairastanut ja olen immuuni.

Vierailija
53/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän suojainta joka kerta kun menen ruokakauppaan. Aion käyttää myös kaikilla muilla reissulla, jos on pakko mennä julkiselle paikalle sisätiloihin, esim. apteekkiin.

Vierailija
54/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Koska niitä ei ole.

2. Koska ne ei kuitenkaan suojaa väärin käytettyinä (tai vääränlaisina)

3. Koska kukaan muukaan ei käytä.

4. Ne näyttää typeriltä.

5. Ei kai tää nyt oikeesti meitä kosketa, en mä edes tunne ketään joka ois sairastunut

6. En mä nyt ainakaan itse sairastu, ei koske minua jos vaan nopeesti käyn....

Vierailija
55/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä ei ole saatavilla. Ja koska tuollainen kriittisten suojavälineiden puute paljastaisi globalisaatio-ideologian haitallisuuden kansalliselle huoltovarmuudelle, ei tuota puutetta voida myöntää, vaan sen sijaan valehdellaan ettei niillä suojilla mitään edes tekisi.

Vierailija
56/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla käytetään kaduilla ja kaupassa käydessä kirurgin suojia, kertakäyttömaskeja, kangasmaskeja, ffp2 ja p3 maskeja. Kaikkia, mitä vaan saatavilla on.

Vierailija
57/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estääkö toi tartunnat?

Estää jos useat käyttää. Vai mitä mieltä olet, jos oon sun kyljessä pakkaamassa ostoksiani. Olen oireeton taudinkantaja tai vasta sairastumisen alkuvaiheessa, joten siksi olen vielä ostoksilla (oloni on hyvä). Saan aivastuskohtauksen. Kumpi on parempi: mulla on kertakäyttöinen maski naamalla vai ei? Miltä tuntuu olla siinä viekussa silloin? Voisitko sinäkin siis ostaa ja myös käyttää maskia?

Minkäs helvetin tekosyyn takia et aivasta hihaan? Sen maskin?

Vierailija
58/58 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Aasiassa ja täällä katsotaan todella pitkään jollei maskia ole. Tammikuusta asti on siis menty maskit naamassa joka päivä ja se on yhtä normijuttu kuin sukkien käyttö.