Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitopiirit itse mokanneet hengitysuojainten riittävyyden. Heillä piti olla usean kuukauden varastot.Oliko?

Vierailija
07.04.2020 |

Tästä syystä johtuen huoltovarmuuskeskus ei ole pitänyt hengityssuojainten osalta varmuusvarastoa.

Asiaa on yritetetty kaikin tavoin sotkea ja pimittää suurelta ylisöltä. Puhuttu epätotuuksia ja kaikki puhuneet ristiin totuuden hämärtämiseksi.

1) Sairaanhoitopiirien vastuulle kuulu suojainten varmuusvarastointi.

2) Huoltovarmuuskeskus ei ole koskaan tehnyt päätöstä hengityssuojien varmuusvarastoinnista, koska ei ole tehty päällekkäistä toimintaa sairaanhoitopiirien kanssa, katso kohta 1.

Huoltovarmmuuskeskukseen on ainoastaan jäänyt sikainflienssan ajoilta hengityssuojia, mutta mikään varmuusvarasto se ei ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
2/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde

Vierailija
4/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä varastoja NORMAALIIN käyttöön, mutta ei siihen, että infektiopotilaita on sairaalat täynnä! Ei KUKAAN koko Euroopassa ole sellaiseen varautunut, koska se maksaisi liikaa.

Vierailija
5/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niillä varastoja NORMAALIIN käyttöön, mutta ei siihen, että infektiopotilaita on sairaalat täynnä! Ei KUKAAN koko Euroopassa ole sellaiseen varautunut, koska se maksaisi liikaa.

Eivät ne nyt niin täynnä ole kun kiireettömiä operaatioita on samaan aikaan vähennetty rajusti.

Vierailija
6/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitopiirit ja ministeriön virkamiehet eivät ole hoitaneet hommiaan. Nyt sitten Marinin hallitus saa kaikki syyt niskoilleen.

Vierailija
7/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähde

Olen luotettava lähde itse.

Etsi itse päivittäisestä uutisvirrasta. Kaikki tuo on suomalaisen toimittajan tekmistä jutuista poimittua.

ap.

Vierailija
8/8 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla totta, että sairaanhoitopiirit ovat varautuneet varmuusvarastoissaan normaaliin käyttöön.

Siitä ei kuitenkaan päästä mihinkään, että homma ei tunnu olevan oikein kenenkään hallussa. Poliitikkojen ja virkamiesten olisi alusta asti pitänyt antaa julkisuuteen sellaista tietoa, joka pitää paikkansa, eikä kääntää asioita parhain päin, että kaikki hyvin, suojaimia riittää seuraavaksi 10 vuodeksi.Odottakaapa kun rekat lähtee huoltovarmuuskeskuksista niin sitten tulee suojaa kuin sialta pas*aa.

Ei ole tarvinnut syyttää pietarin trolleja väärän tiedon antamisesta. Omat viranomaisemme ovat antaneet väärää tietoa ihan itse.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme