Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummoni sanoi että haluaa pitää taukoa juttelemisesta

Vierailija
07.04.2020 |

Minun kanssani. Hän ei varmaankaan ole kiinnostunut asioistani toisin kuin minä hänen olen siis lapsenlapsi. Ikää minulla on 27 ja hän on 79 ja tosi hyvässä kunnossa.

En puhu mitään turhan päiväisyyksiä vaan ihan asiaa. Ja ajattelin että piristää häntä kun joku juttelee mutta ilmeisesti ei sitten. Hieman hämmennyin kun hän sanoi että pidetään nyt vähän taukoa.
En ravaa siellä joka päivä enkä joka viikko edes. Mutta kai se on hyväksyttävä ettei ihmiset viihdy seurassani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee kuolemista.

Vierailija
2/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lienee syynä, mutta onhan se tehtävä vanhan ihmisen mieliksi.

Kyllä minullekin paha mieli tulisi, mutta en sitä näyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt saa ollenkaan ravata isovanhempien luona! Ehkä isoäitisi on alkanut pelätä koronatartuntaa. Hän on viisas. Kunnioita hänen varovaisuuttaan.

Vierailija
4/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olet ollut ihana lapsenlapsi, kun olet yrittänyt häntä piristää. Niin moni mummo haluaisi juuri tuollaisen lapsenlapsen, joka soittelisi ja juttelisi! Kurja, ettei oma mummosi ole sellainen.

Vierailija
5/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ravaa siellä joka päivä", no ei kai tähän maailmanaikaan ole ihme ettei mummo halua että vierailet! Sitä paitsi eivät kaikki vanhemmat ihmiset ole yksinäisiä ja riemastu kaikesta seurasta.

Vierailija
6/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt pitäisikään käydä vanhojen mummojen ja pappojen luona! Muutenkin pitäisi välttää sosiaalisia kontakteja! Onko sinulta mennyt tämä korona-homma ihan ohi?

Vierailija
7/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ravaa siellä joka päivä enkä joka viikko edes.

Vierailija
8/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Älyttömän huonoja provoja tänään.

Vierailija
9/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi olla provo vaikka kenestä mutta tämmöstä tää on. Voisimpa näyttää hänen kirjoittaman viestin niin uskoisi joku.

Vierailija
10/10 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni on muistisairaus, ja siihen näyttää liittyvän mielenkiinnon puute lapsenlapsiin (ja erittäin moniin muihinkin asioihin). Lapset yrittävät jutella mummon kanssa, mutta mummoa ei ollenkaan kiinnosta ja hän sanoo että menkääpäs pois, haluan lukea lehteä rauhassa. Usein jopa laittaa oven kiinni. Toivottavasti sinun mummollasi ei kuitenkaan ole muistisairaudesta kyse.

Aikuisten kanssa äitini juttelee sen verran, että puhuu samoja asioita uudelleen ja uudelleen sekä jotain yleisiä havaintoja erityisesti säästä, mutta lapsia ei jotenkin jaksa ollenkaan.