Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäät! Rajoitatteko kanssakäymistä muiden kanssa, koska ihmiset ovat usein vähemmän älykkäitä kuin te?

Vierailija
07.04.2020 |

Otsikko. Saa muutenkin kertoa aiheesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E, vaan siksi, että he voivat kantaa koronavirusta.

Tämä on tällä hetkellä korkein älykkyyden muoto.

Vierailija
22/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En edes erityiemmin pidä älykkäiden tai erityisen sivistyneiden ihmisten seurasta, useimmat joiden kanssa viihdyn on aika juntteja eikä varmaan testien mukaan kovin älykkäitä. Itselläni on Mensan testistä se nykyisin kovin mahdollinen tulos (135).

Mulla on 154-156 enkä menisi Mensaan maksamaan. 3 testiä takana, yksi vaativin

Ei niitä yhteen lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko. Saa muutenkin kertoa aiheesta.

Enimmäkseen se tapahtuu ihan luonnostaan. Ei sitä tarvitse mitenkään erikseen suunnitella. Kun ei jaksa vastailla viesteihin jostain bemarin pakoputken jatkeen kiillotusaineen alennusmyynnistä, niin se yhteydenpito vaan kuihtuu itsekseen.

Vierailija
24/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen.

Vierailija
25/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eristäydyn koska haluan pysyä terveenä. Ja toisaalta onhan niinkin, että älykkäitä on harvassa. Minun tasoisia vähemmän kuin 1/1000. Joten missäpä niihin törmäisi, kun kerhoilu ei kiinnosta.

Vierailija
26/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että ihmisellä on tilannetajua ja hyvä intuitiokyky. Pitää osata keskustella kaikenlaisista asioista ja arvostan kyllä, jos ihmisellä on hyvät keskustelutaidot. Se, että on taitoa käydä hyvää keskustelua ei välttämättä ole yksi yhteen älykkyyden kanssa. Typerää alkaa ihmisiä arvioimaan, täyttävätkö ne jotain älykkyyden "kriteereitä".

Vierailija
27/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyydestä en tiedä, mutta en jaksa ihmisten seuraa selvinpäin ja aika harvalla irl-tutulla on samanlaisia samoja kiinnostuksen kohteita, eli puhuttavaa ei juurikaan ole.

Vierailija
28/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älykkyydellä ole minulle paljoakaan merkitystä. Tykkään tutkailla monenlaisia ihmisiä ja asioita. 

Vierailija
29/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rajoita.  On mielenkiintoista keskustella, vaihtaa mielipiteitä ja jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Tämä. En mä tiedä tai osaa kaikkea vain sen takia, että järkeni juoksee nopeammin. Ihmiset on musta mielenkiintoisia, ja koko ajan voi oppia jotain uutta.

Vierailija
30/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko älykäs, mutta en halua nyt olla läheisesti ja vapaaehtoisesti tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa, jonka kykyyn varoa tartuntaa tai viruksen mukanaan tuomista asuintiloihin en luota.

Vierailija
31/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin se rajoitus tulee luonnostaan. Olen itrovertti ja aika harvassa on ne ihmiset joiden kanssa voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja. Älykkäät ihmiset ovat mielenkiintoisempia, heidän kanssaan jaksaa jutella ja pitää yhteyttä, vaikkei niin usein tavattaisikaan.

Vierailija
32/32 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä kyllä, että välttelen ihmisiä, jotka haluat sekoittaa muiden elämää, puuttua elämääni kysymättä, eivät kunnioita muita, pyrkivät manipuloimaan minua, joilla ei ole moraalia, eivät osaa olla puhumatta asioitani eteenpäin, uhkailevat, ovat ilkeitä. Kaikki nämä vähemmän älykkäiden piirteitä. Hyviin ihmisiin, riippumatta älykkyydestä, pidän yhteyttä.

Sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä