Minkälainen on tulos 113 Mensan nettitestistä?
Tein tuossa ohimennen samalla, kun nukutin taaperoa.
Kommentit (21)
Mitäpä tuohon nyt sanoisi.
Esikoiseni sai nettiversiosta 125 ja kävi viime syksynä NS virallisessa testissä, tulos 135.
No se on vähän yli sen keskiarvon, mutta ei mikään huikea tulos.
No, mä tein kipeänä, kun oli veljen kissatkin hoidossa. Nuo kiehnäsivät sylissä toisiaan tuuppien ja tulivat ruudun eteen vähän väliä. Sain 126 pistettä.
Keskiarvo on ~100, mensaan pääsee tuloksella 131. Se on sitten eri asia, onko nettitestit kuinka luotettavia
Sain 115, en pidä itseäni älykkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisitkään?
Harjoittelemalla nuokin oppii. Ei ne mitään rakettitiedettä ole.
Ei voi olla kovin hyvä sain 132 ja oon polttanu pilvee päivittäin viimiset 20 vuotta ja kouluun päin en oo kussutkaan ysiluokan jälkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisitkään?
Oliko tämä vittuilua? :D En ihan oikeasti pidä itseäni älykkäänä, mulla ei ole mitään tutkintoakaan.
Itse sain 164 tulokseksi, vaikka katsoin sivusilmällä futista ja pelasin nettibingoa samalla.
Ilmeisesti se ei enää ole rikki, kun antaa noita vähän maltillisempiakin tuloksia.
Me teimme joskus pari vuotta sitten, ja se antoi kaikille meidän perheessä jonkun 135-140 pistettä, puolisonikin, vaikka hän ei tajunnut, että siinä on aika, ja hän jäi jumittamaan yhteen tehtävään, ja sen seurauksena muutama lopusta jäi kokonaan tekemättä, kun aika loppui.
Esikoiseni totesi, että se testi on rikki, kun kaikki saa saman.
Mä sain 197 vaikka olin sammunut juotuani kaksi pulloa viinaa ja tullut eilen aivoleikkauksesta.
Yleensä esim. lukion käymiseen vaadittavan älykkyyden rajana pidetään äo 120:ta. Siitä voit päätellä jotain, sekä omasta tuloksestasi, että keskiarvosta 100.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä esim. lukion käymiseen vaadittavan älykkyyden rajana pidetään äo 120:ta. Siitä voit päätellä jotain, sekä omasta tuloksestasi, että keskiarvosta 100.
Ja pöh. Sen läpäisee kyllä alle sadalla jos vaan jaksaa päntätä.
Mä oon tyhmä. Sain 123 pistettä eikä varmaan tulis korkeempi vaikka kuinka yrittäisin. Jossain kohtaa ne kuviot vaan muuttuu ihan käsittämättömiksi, en vaan millään löydä niistä enää mitään loogisuutta, vaikka kuinka yritän. Olis kiva nähä kun vaikka siskoni, joka on noissa virallisissa testeissä vetässy 163 tulokseksi, tekisi ton testin ja selittäisi, mikä on oikea vastaus ja miksi. :o
Sain tuollaisesta testistä 145, mutta todellinen lukema on todennäköisesti jossain 120 paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvo on ~100, mensaan pääsee tuloksella 131. Se on sitten eri asia, onko nettitestit kuinka luotettavia
Ai ne on laskeneet pisterajoja. Silloin kun mä olin testeissä oli kai jotain 140. Sain 146 mutten liittynyt.
Sain 123 vaikka en jaksanut lopussa edes keskittyä, arvailemalla meni.
En tiedä paljonko olisi jos jaksaisin keskittyä.
Se on yhden pisteen enemmän kuin 112.