Toisesta ketjusta tuli mieleen... minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi ja oletteko lapsen isän kanssa yhä yhdessä?
Kommentit (39)
20-vuotiaana saimme esikoisemme mieheni kanssa. Esikoinen nyt 13 -vuotias ja edelleen ollaan yhdessä miehen kanssa. Olemme saaneet esikoisen jälkeen vielä neljä lasta lisää.
27 ja yhdessä ollaan. Oltu jo 23 vuotta
Ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 31 v. Olimme sitä ennen olleet yhdessä 5 vuotta ja sen jälkeen 30 vuotta. Myöhemmin syntyi kaksi lasta lisää.
Kaksikymppisenä. Lasten isä on kuollut.
22v. ja ollaan edelleen yhdessä (nyt 45v)
Olin 25 kun esikoinen syntyi. Edelleen olemme miehen kanssa yhdessä, nyt yhteistä taivalta takana 14 v. (5 ennen lasta) ja yhteisiä lapsia on neljä. Onnellisia ollaan.
Olin 34v, yhdessä olemme edelleen.
26 v, olemme yhdessä edelleen. Esikoinen nyt 16 v.
24v kun esikoinen syntyi ja edelleen yhdessä.
Tavattiin, kun olin 22v ja mies 26v. Eka ja toistaiseksi ainoa syntyi, kun olin 32v.
Nyt oon 38v ja ollaan yhä yhdessä.
25v. Edelleen yhdessä, tämä lapsi on 19v.
Ei kovin informatiivista, jos ei kerro samalla kuinka vanha nyt on.
"Sain ekan lapsen, kun olin 25v ja ollaan miehen kans erottu/ollaan yhä yhdessä"
-> ja oliko tämä vuosi sitten vai 10v sitten...?
26v esikoinen ja lisääkin lapsia tullut sen jälkeen. Esikoinen nyt 12v, edelleen yhdessä. Ennen esikoistakin oltiin jo oltu yhdessä 10v.
36 ja edelleen yhdessä ilman suurempaa draamaa.
Olin 26 v, kun esikoinen syntyi.
Edelleen yhdessä. Vauvamme on nyt 28 -vuotias.
26. Yhä yhdessä, kohta tulee täyteen 36v kimpassa.
Olin 27 ja yhdessä ollaan edelleen ja esikoinen 16-v.
Ensimmäinen lapsi ei päässyt syntymään, koska nielin. Mutta toisella kertaa onnisti ja yhdessä ollaan oltu parikymmentä vuotta.