Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?

Vierailija
06.04.2020 |

Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?

Kommentit (1751)

Vierailija
761/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää laittaa rahaa asuntosäästötilille.

Vierailija
762/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Älä mene sen tyypin kanssa naimisiin, vaan etsi parempi ja tee lapsesi hänen kanssaan. Löydät hänet kyllä, luota siihen. 2) Älä juokse työelämässä niin paljon rahan perässä. Usko lahjoihisi ja tee töitä, joissa viihdyt ja joita haluat tehdä. 3) Ole välillä töissä ulkomailla jo ihan kielitaidonkin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan uskois, mutta:

- säästä ja aloita sijottaminen osakkeisiin

- pane enemmän

- lopeta röökinpöltto kokonaan äläkä aloita koskaan uudestaan mistään syystä

- älä ala tissuttelemaan koskaan vaan lenkkrile ja käy salilla

Vierailija
764/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi.

Ainoat asiat, mitä olen ikinä tosissani katunut ovat olleet sellaisia, joista olen alusta saakka ajatellut ettei tästä taida seurata mitään hyvää olen yrittänyt väkisin "mennä avoimin mielin".

Vierailija
765/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siirry suhteesta toiseen vaan ota omaa aikaa tutustua itseesi. Miehiä kyllä riittää ja parhaan tapaamiseen menee vielä monta vuotta. Älä tuhlaa nuoruuttasi miesten perässä haikailuun. Opiskele lisää ja pysy työssä mikä sujuu mutkitta, kunnes olet valmis muihin töihin. Kuuntele äitisi neuvoja ja jätä tutustumatta ystäviin joilla ei ole juuri muita ystäviä, siihen on syynsä. Älä takaa ketään äläkä mene todistelemaan oikeusjuttuihin, ellei asia sinua koske.

Vierailija
766/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omaa aikaa, anna isän osallistua vauvanhoitoon.

Vierailija
767/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko tuota miestä ja hänen sanojaan. Lähde. Hän tulee valehtemaan, pettämään ja rikkomaan sydämesi. Etsi joku, joka rakastaa sinua juuri tuollaisena. 

Vierailija
768/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, että vaikka opiskelemansa ammatti vaikuttaa tuossa vaiheessa täysin väärältä ratkaisulta, tulet löytämään aivan ihanan työpaikan ja hoksit, että paras koulutus ikinä!

Sanoisin myös, että älä missään nimessä ala kotiäidiksi; lapsesta tulee ujo, koska ei ole lapsiseuraa.

Kolmantena sanoisin, että muuttakaa äkkiä pois tuppukylästä.

Vierailija
769/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, HETI!

Vierailija
770/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä parempi huoli terveydestäsi ja pysy tietyssä työpaikassa.

Vierailija
771/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on arvaamatonta, ja vaikka tekisi kaiken "oikein", ei välttämättä saa heti kaikkea haluamaansa. Asiat vievät aikaa. Vaikka tuntuu siltä, että mitään edistystä ei tapahdu ja elämää junnaa paikallaan, asioita voi tapahtua paljon lyhyessä ajassa, ja sitten kaikki on taas hyvin.

Vierailija
772/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain vihdoinkin! Älä menetä uskoa""

Vierailija
773/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti traumaterapiaan niin selviät ilman tuskaista masennuksen täyttämää elämää.

Vierailija
774/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota vaistoosi.

Ainoat asiat, mitä olen ikinä tosissani katunut ovat olleet sellaisia, joista olen alusta saakka ajatellut ettei tästä taida seurata mitään hyvää olen yrittänyt väkisin "mennä avoimin mielin".

Kaikkein tärkein.

Kun hälytyskellot soi täysillä, ei olisi tarvinnut jäädä muiden takia miellyttämään/hyväksytyksitulemisen takia. Koska en kuunnellut vaistoani, paha pääsi lähelle.

Vierailija
775/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele elämääsi vähän pidemmälle kuin seuraavat 10 vuotta. Aseta päämäärä n 5 v päähän, etene sitä kohti ja tee sitten välitilinpäätös ja aseta uusi päämäärä tarvittaessa.

Vierailija
776/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, toivottavasti ei pitkäaikaistyötön kirjoitti:

Saanko kysyä näin 24-vuotiaana vinkkiä? Millä tavalla te "uudelleen opiskelevat" olette rahoittaneet opinnot? Itse olen siis valmistumassa maisteriksi ensi kuussa, mutta tyhmästi menin valitsemaan alan joka kiinnosti, mutta ei luultavasti tule työllistämään. Eli enhän minä saa mitään vuorotteluvapaita/opintovapaita (mitkä lie viralliset termit), jos en ikinä edes pääse töihin. En myöskään voi opiskella töiden ohessa, jos en saa sitä työpaikkaa in the first place. Eli kauanko joutuu olemaan työkkärin listoilla, ennen kuin pääsee korjaamaan tätä väärän alan opiskelun mokaa jonkun uudelleenkoulutus-ohjelman kautta? 

Itse hankkiuduin puhelinmyyjän töihin ja opiskelin niiden ohessa uuden tutkinnon. Tuskaista oli, mutta kannatti!

Vierailija
777/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Espanjaan.

Vierailija
778/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se

Vierailija
779/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että all in Bitcoin

Vierailija
780/1751 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen mies voisi olla ehkä kypsempi ja parempi isäksi kuin se pitkäaikainen poikakaveri..