Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen astmaatikko, reumasairas 26 -vuotias - kuolisinko koronaan?

Vierailija
06.04.2020 |

Olen sairastanut elämäni aikana ainakin 30 keuhkoputkentulehdusta ja kaksi keuhkokuumetta, jotka vaativat sairaalahoitoa ja molemmissa kaksi viikkoa suonensisäisellä antibiootilla. Nämä joka ainoa allergiakausi toistuvia. Reumaoireet pahenenevat aina allergiakausina. Olen jo harkinnut omaehtoista eutanasiaa, kun en vain jaksa tätä jatkuvaa kipuilua ja hengitysvaikeuksia. Onneksi työ on saatu etätyöksi likimain kokonaan jo ennen tätä koronaa (suunnitteluala).

Tulisipa korona ja veisi pois. Voin vaikka murtautua rajamuurin läpi Helsinkiin nuolemaan ovenkahvoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumalääkettähän on kokeiltu jo saksassa menestyksellä koronan hoitoon eli en mä usko, että korona sut vie.

Vierailija
2/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja veriryhmistäkin on paasattu, onneks mulla on lisäksi pahin A -veriryhmä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joutasin kanssa varsin hyvin jo mennä. Perussairaus, ei sinällään pahinta riskiryhmää, mutta se omas airaus on tuhonnut multa uramahdollisuudet ja köyhyyden myötä sit koko elämän. En haluaisi enää yhtään elää, voisin ihan hyvin kuolla vaikka jonkun elämänhalusien vanhuksenkin puolesta, itse olen siis myös nuori.

Vierailija
4/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä kuole kun et vaan saa elimistöösi tuota virusta. Viruksen voi välttää, Voit saada kuten muutkin sen myös lievänä. Älä ole huolissasi.

Vierailija
5/6 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin monta keuhkokuumetta on hoidettu onnistuneesti, niin miksi se koronan aiheuttama olisi poikkeus?

Tuollaiseen asenteeseen ei kanna takertua, elämää voi elää täysillä sairaudesta huolimatta, jopa syöpäsairaat lapset osaavat olla onnellisia niistä päivistä joita saavat elää.

Vierailija
6/6 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sairaudet ovat melko lieviä, omaan vointiin voi vaikuttaa liikuntaa lisää esim. jooga on hyväksi havaittu. Terveellinen, monipuolinen ruokavalio.

Oot vielä todella nuori ja elämä on vasta edessä, nyt sitä elämäntapa remonttia kehiin ja vuoden päästä huomaat että olet kuin toinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi