Mikä eläin on karanteenikaverisi?
Mä hengailen mustarastaan kanssa. Ihan huikeen ahkera tyyppi kun se sinkoilee puutarhassa lehtiä käännellen. Nyt laitoin sille kauraryynejä ja sain palkaksi ihanan konsertin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran naapurin koira. Sillä on eroahdistus, joten olen tietoinen sen olemassaolosta kaikki arkipäivät kahdeksasta neljään joka minuutti. (Siis muulloinkin kuin koronan aikoina, teenhän itse työni aina kotoa käsin.)
Omistaja ei välttämättä tiedä koiransa eroahdistuksesta ja olisi ehkä kiitollinen tiedosta. Jos tykkäät koirista
käy pyytämässä että se voisi tulla päiviksi teille.
Olen allerginen koiralle, joten ei käy. Omistaja tietää ongelmasta kyllä, siitä on ollut pahoitteleva lappu rappukäytävässä. Muussa tapauksessa koiraa tuskin täällä enää olisikaan haukkumassa.
4 kissaa ja mies, kaikki sisäsiistejä
Laiskamato. Se kurkkii mua peilistä, silloin kun viitsii sellaisen eteen raahautua.
Kik keli, kovin on pieni vaan sitäkin innokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Villakoiria näkyisi olevan useampikin.
Sama mulla. Pitäis varmaan lopettaa ne, ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kärpäsiä ikkunan välissä
Miten ihmeessä pääsen niistä eroon
Ja määrä vaan kasvaa
Tietäisikö joku ratkaisun tähän vaivaan?
Jos ikkunan avaa niin kymmenkunta kärpäsiä päristelee sisälle
Kani. Köllitään lattialla ja katellaan flixiä. Hänellä heinäpiknik kori mukana.
Meilläkin kärpänen ikkunan välissä. Tämä on uusi, ennestään kolme kuollutta näyttelevää, mutta välillä jokainen niistäkin pyrkii lentoon. Yksi kuollut hämähäkki, joka ei enää eväänsä liikauta.
Hevonen, kissa, koiria ja kanoja. tuossa takapihalla ja meidän metsässä asuu myös kettuja, mäyriä, Ilves,sekä peuroja nukkuu tossa liki taloa. Ja lintuja monen monen moisia.
Minulle kyllä kelpaisi nyt karanteenin kaveriksi simpanssista polveutunut homo sapiens joka on naaras. Siis tämä olisi auktoriteettinen lievitys suomalaisen systeemin mädästä historiasta josta rukoilen päivittäin että se ei jatkuisi mätänä kuten tämän jalohopean c-l-i-p-p-è-r metallin kohdalla on käynyt ja luultavasti käy ja tulee käymään ellei kansa tee stoppia.
Really IDGAF! FUCĶ A DICĶ!
IDGAF ABOUT BITCHÉS! BRING MY SILVER TOOL!
Väittävät että mulla on lapamato 😀 Ja rusakko sekä oravia takapihalla.
Omistaja ei välttämättä tiedä koiransa eroahdistuksesta ja olisi ehkä kiitollinen tiedosta. Jos tykkäät koirista
käy pyytämässä että se voisi tulla päiviksi teille.