Mikä eläin on karanteenikaverisi?
Mä hengailen mustarastaan kanssa. Ihan huikeen ahkera tyyppi kun se sinkoilee puutarhassa lehtiä käännellen. Nyt laitoin sille kauraryynejä ja sain palkaksi ihanan konsertin.
Kommentit (33)
Homo sapiens, koiraspuolinen.
Ruokin sitä tänään texmex-ruualla ja sain palkaksi harottavan katseen ja "kiitoosh". Ei oo kovin ahkera tämä, sohvalla makaa, mutta latkii kyllä ahkerasti juomaa.
Ihana aloitus, mustarastas onkin kiva lintu, ap
Minun kissalla on apina karanteeni kaverina,.
Vierailija kirjoitti:
Kissoja ja hevonen. Ei paha <3
Nyt ne saavat laatuaikaa sulta ja nauttivat:)
Vierailija kirjoitti:
Ruokin sitä tänään texmex-ruualla ja sain palkaksi harottavan katseen ja "kiitoosh". Ei oo kovin ahkera tämä, sohvalla makaa, mutta latkii kyllä ahkerasti juomaa.
On mulla sellanenkin mutta sä olet selkeesti ruokkinut ja juottanut omaasi liian hyvin. T:Ap
Mulla rusakko tulee lähes päivittäin pihalle, ihan tuohon ikkunan alle. Jotain syömistä näyttää siitä nurmikosta löytävän.
Kaksi koiraa. On ne parempaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissoja ja hevonen. Ei paha <3
Nyt ne saavat laatuaikaa sulta ja nauttivat:)
Kyllä, vaikka tämä poikkeustilanne ei kokonaisuutena varmasti ole kiva kenellekään, niin henkilökohtaisella tasolla en pistä tätä pahakseni, kun etätyökavereina on hyvältä tuoksuvia ja sylissä viihtyviä tassuttelijoita ja kerrankin aikaa ratsastella oikeasti pidempiä maastolenkkejä, kun työaikaa saa käytettyä joustavammin.
Yläkerran juopotti. Se hakkaa seiniä ja ölisee.
Yläkerran naapurin koira. Sillä on eroahdistus, joten olen tietoinen sen olemassaolosta kaikki arkipäivät kahdeksasta neljään joka minuutti. (Siis muulloinkin kuin koronan aikoina, teenhän itse työni aina kotoa käsin.)
Vierailija kirjoitti:
Suolinkainen.
Olitko liiankin läheinen hauen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla sellanenkin mutta sä olet selkeesti ruokkinut ja juottanut omaasi liian hyvin. T:Ap
Juomat se hoitaa itse, ei ole niitä tarvinnut minun miettiä. Kyllä tämä laulaakin, tosin ei vedä vertoja mustarastaalle hänen laulunsa.
Villakoiria näkyisi olevan useampikin.
Kärpäsiä ikkunan välissä
Miten ihmeessä pääsen niistä eroon
Ja määrä vaan kasvaa
Hämähäkki ja kukkakärpäset