Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään mielenterveytesi kestää näkemästä ystäviäsi ja sukuasi?

Vierailija
06.04.2020 |

Vai joko alkaa olemaan jo rajoilla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän hyvin. Tämä on helpotus, kukaan ei kutsu mihinkään eikä tarvi keksiä tekosyitä ettei joudu tapaamaan. Oon alkanut epäillä että mulla on asperger tai autismi, koska niin paljon tämä kaikki omiin oloihin jääminen mua tyydyttää.

Vierailija
22/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva joskus kerran pari vuodessa nähdä sisaruksia ja vanhempia ihan livenäkin, ja sama juttu kavereita, mutta yhteyttä kun pidetään nykyään niin helposti päivittän muutenkin, niin ei se haittaa vaikka menisi vuosikin ettei näkisi juuri ketään muita kuin perheenjäseniä. Aikuinen esikoinen on asunut jo vuosia ulkomailla ja hänkin käy 1-2 kertaa vuodessa Suomessa, ja ihan hyvin on pärjätty. 

Aikoinaan kun muutin 15-vuotiaana kotoa monen sadan kilometrin päähän, ei ollut edes puhelinta, kun kännyköitä ei ollut ja lankapuhelin oli Helsingissä kallis. Puhelinkioskista kävin soittamassa vanhemmille jos oli asiaa, ja kavereillekin lähetettiin kirjeitä. Ei siinä ollut mitään outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis helposti vaikka vuosia. En erityisemmin välitä kyläilystä.

Vierailija
24/24 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sukulaisia ja frendejä menee ihan ok, mutta ilman keikkoja, ilman livemusaa...en jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä