Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anette, 26, odottaa seitsemättä lastaan - isiä yhteensä viisi

Vierailija
06.04.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006465610.html

” Anette odottaa seitsemättä lastaan. Tuleva vauva sai alkunsa hetken huumasta, mutta Anette pitää jokaista lastaan siunauksena. Vanhimmat Anetten lapsista asuvat sijaisperheessä ja lapsia on yhteensä viiden eri isän kanssa. ”

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin unelma.

Vierailija
2/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

W t - bingo täyttyi juuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinko eka?

än yy tee ja nyt tämä poistuu...

Vierailija
4/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. Tämän täytyy olla jonkinlainen ennätys tällä saralla.

Vierailija
5/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on joku ottanut Antti Rinteen synnytystalkoot harvinaisen todesta.

Vierailija
6/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ei ole isää lainkaan?

Vierailija
7/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainennainen tuttavapiirissä kotisuomessa 6 lasta kaikilla eri isä. kaikki lapset sijoitettuna. Nainen asuu itäsuomessa lapset Helsingissä perheessä, jossa isä melkonen juoppo. Ihmettellään ja ihmetellään tätä jatkumoa. Montako lasta tämä juoppo nainen voi tehdä ennenkuin homma loppuu. Näilä jo syntyneillä on jos jonkinlaisia ongelmia kuten epilepsiaa ja adhtyyppisiä oireita. Liekö kysymyksessä tällä äidillä tunne jossain onnistumisessa, kun saa jälkeläisiä aikaan. Tosin osiltaan vammasia. Ei ole äiti lapsistaan ollut kiinnostunut näiden elinvuosina, kertoilee vain näiden olevan olemassa. 

Vierailija
8/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin unelma.

Anopit ihmeissään. Sukulaisia piisaa afrikkaa myöden.

Vierailija
9/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista. Miksi ihmeessä lapsia pitää tehdä lisää? Jos vahinko käy niin adoptioon voisi antaa sellaisille, jotka oikeasti kykenevät huolehtimaan lapsesta ja on annettavana paremmat eväät elämään.

Vierailija
10/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika erikoiset elämänvalinnat, niin mammalla itsellään kuin lisääntymisasianosaisilla.

Mutta ei mun mielestäni 26-vuotias enää ole teiniäiti.

Vierailija
11/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika erikoiset elämänvalinnat, niin mammalla itsellään kuin lisääntymisasianosaisilla.

Tuo on ainakin henkisesti.

Vierailija
12/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun Susannalla ja miehellä odotus että lapsi tuo muuta telemistä kuin nykyinen sohvalla makoilu :)

Vierailija
13/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei käytä ehkäisyä? En paheksu sitä että on monta lasta eri miehille, mutta miksi tekee lisää kun ei pysty huolehtimaan jo syntyneistä?

Vierailija
14/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan, minä sain lapset ollessani 24 ja 26 v, ammatti oli ja työpaikka, omistusasunnossa asuttiin jo ennen naimisiinmenoa.

Vierailija
15/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan, minä sain lapset ollessani 24 ja 26 v, ammatti oli ja työpaikka, omistusasunnossa asuttiin jo ennen naimisiinmenoa.

Teiniäitiyden käsite lienee teille vieras. Se tarkoittaa sitä, että tulee äidiksi ensimmäisen kerran teini-iässä. Ei siis liity siihen, minkä ikäinen henkilö on tällä tehkellä.

ohis

Vierailija
16/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis asuitte yhdessä jo ennen naimisiinmenoa, huh huh.

Vierailija
17/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä vaan että minkälainen mies näitä tällaisia pa nee ilman kumia, edes hetken huumassa?

Vierailija
18/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katolilainen tai lestadiolainen tai joku, kun sitä ehkäisyä ei voi käyttää? Ymmärrän jos abortti on jollekin arvovalinta ja siksi ei voi tehdä, mutta ei nyt silkalla tuurilla tarvis pelata?

Vierailija
19/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on näitä jotka levittää haaransa joka miehelle. Piuhat poikki vaan!

Vierailija
20/49 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessaan voisi myös ajatella, että on rikkaus lapsille useampi isä eli miehenmalli. Eiköhän jokainen niistä kuitenkin jossain väleissä ole jokaisen lapsen kanssa.

Ikävää on vain se, että äiti tulee asian kanssa julkisuuteen ja sen lynkkausmentaliteetin tietää ja täälläkin näkee.

Lapsille aurinkoisia tulevia kesäpäiviä toivottelen mielessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi