Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ei ole ollut hellyyttä vuosiin

Vierailija
06.04.2020 |

Ei halailua, suukkoja tms. Onko järkeä olla yhdessä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet asiasta?

Ollaan toki, mutta ei tilanne miksikään muutu.

Mitä se mies sanoi syyksi? Oletko itse kuitenkin antanut miehelle hellyyttä?

Ettei hän halua hellyyttä eikä mitään. Työntää pois jos jotain yritän.

Eihän teidän suhteessa sitten mitään järkeä ole. Mikä teidät pitää yhdessä?

Perhe ja talousasiat

Sinänsä ihan hyviä syitä, jos muuten tulette toimeen ja lapset on onnellisia. Näin epävakaana aikana ei halipulan vuoksi kannata erota.

Niin julmaa käytöstä kieltäytyä halaamasta vaimoaan. Miesten rakkaus loppuu usein noin, että vain loppuu se läheisyys. Ei miehet eroa noin vain perheestä, kun vaimo hyysää ja huolehtii. Käyttäytyvät vain kylmästi ja itsekkäästi Jos mies lähtee niin silloin on uusi nainen kuvioissa.

Tietenkin se on julmaa ja totta puhut mutta jos Ap haluaa erota, niin sitten eroaa. Ikävä se kuitenkin on yhteiskunnantuilla lasten kanssa kärvistellä ja odottaa, että joku tulee halailemaan.

Eli pitäisi elää selibaatissa loppuikä?

Vierailija
42/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on varmaan aika yleinen kauan yhdessä olleille pariskunnille.

Ratkaisusi riippuukin siitä, miten tärkeää hellyys on sinulle - ja jos tuntuu ettet voi enää kestää tilannetta, niin ei kai kukaan voi sinua pakottaa olemaan miehesi kanssa.

Kannattaa varmaan kuitenkin ensin miettiä tarkkaan tuleva taloudellinen tilanne ym ym. seikat, että tuletko pärjäämään yksiksesi, koska ei sitä toista miestä välttämättä löydy sinulle koskaan.

No eikä ole! Eihän suhde eroa ystävyydestä mitenkään, jos siinä ei ole hellyyttä ja seksiä.

Vierailija
44/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Elä odota että mies tulee ja teee ummet ja lammet sun eteen jos sinä et anna itsestäsi mitään. Miten huomioit miestäsi? Teetkö aina niinkuin itse haluat? Kysytkö koskaan miehesi toiveita? Hierotko miestäsi oma ehtoisesti? Keksi jotain ja ala töihin sen sijaan että valitat täällä palstalla.

Kyllä minä huomioin miestä. Kehun, laitan lempiruokaa, leivon yms. Ei häntä saa hieroa jos ei joskus harvoin anna lupaa. Lyö sormille jos muuten yrittää koskea ja öisin jos tulee liian lähelle potkaisee pois.

Tämä oli varmaan provo, mutta jos näin on, niin EROA!

Vierailija
45/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole hellyyttä muuten kuin viikoittaisen seksiaktin aikana. Parempi kai se kuin ei mitään. 

M43

Vierailija
46/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään ole hellyyttä muuten kuin viikoittaisen seksiaktin aikana. Parempi kai se kuin ei mitään. 

M43

Meillä ei ole seksiä enkä ole provo.

Vierailija
47/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Miksi läheisyys loppui?

Vierailija
48/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi se eilinen viesti sittenkin mennä oikeelle henkilölle. Näin on paljon parempi.

Vierailija
49/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että miehesi pitää sinua hiukan tyhmänä, nämä asiat alkavat paljastumaan ajan kanssa. Yksinkertaiset eivät ole seksikkäitä

Vierailija
50/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiauttajalle juttelemaan.

Vierailija
51/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei hän halua hellyyttä eikä mitään. Työntää pois jos jotain yritän.

Eihän teidän suhteessa sitten mitään järkeä ole. Mikä teidät pitää yhdessä?

Perhe ja talousasiat

Hyvinhän teillä sitten on asiat. Harvoin se rakkaus sitä suhdetta kovin pitkälle kantaa. Suukot ja halit on sitä hetken huumaa, mutta perhe ja sen tuomat velvollisuudet pysyy ja kantaa.

Koen kuitenkin, että seksikin kuuluisi parisuhteeseen.

Ja hellyys myös.

Vierailija
52/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se yleensä alkaa. Naiselle seksi ja läheisyys on usein vallankäytön väline, kun se mies himoitsee kuitenkin ja seksi on palkkio jostakin ja sitten kun miehellä vuosien kärvistelyn jälkeen halut ja kyvyt ainakin oman vaimon kanssa lakkaavat, niin sitten vaimo valittaa hellyyden ja läheisyyden puutteesta. Sitä saa, mitä tilaa. Tiedän useampiakin tapauksia.

Vierailija
53/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama kuin aloittajja. Seksiä viimeksi 11 vuotta sitten, olemme nukkuneet omissa huoneissa 7 vuotta. En muista vuotta milloin olemme halanneet. En ole käskenyt vaimoa poistumaan omaan asuntoon toistaiseksi.

Mulle kelpais tällainen järjestely.

Vierailija
54/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua suhdetta mutta olisi kiva saada haleja ja hellyyttä, seksiä en kaipaa. Seksi on usein ollut epämukavaa itselleni. Joskus mietin kuinkahan moni ihminen olisi valmis maksamaan haleista ja silittelystä ihan viattomassa mielessä. Fyysinen kosketus ja hellyys on tutkitusti hyväksi terveydelle ja Suomessa on varmasti monia yksinäisiä jotka haluaisivat halia katsellessa esim leffaa tai muuten vaan. Tosin jos sellainen ammatti olisi niin mitenhän pitää pervot loitolla kun kyse on kuitenkin melkein sama asia kuin seksin myyminen muttei kuitenkaan

-N26

Vierailija
55/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Odotatko passiivisena sitä hellyyttä vai paijaatko itse vaimoasi, halaatko häntä, suuteletko niskaa, otatko sohvalla kainaloon? Usein ihmiset, jotka valittavat hellyyden puutetta eivät itse tee mitään sen eteen tai jopa torjuvat sen toisen osapuolen. Ja sitten valittavat muille, että eivät saa hellyyttä.

Vierailija
56/56 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän teillä voisi olla tyydyttävä suhde ilman fyysistä läheisyyttäkin, mutta ethän sinä ole onnellinen ap kun tänne tällaisia kirjoitat. Et ole tainnut olla enää pitkään aikaan.

Jos koet että olet itse tehnyt sen mitä pystyt tilanteen muuttamiseksi ilman mitään vastakaikua niin eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan