Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi mitä asentoja kokeili aikoinaan exänsä kanssa

Vierailija
06.04.2020 |

Ja mitkä toimi heillä hyvin. Exää oli siron vartalon vuoksi helppo käsitellä. Jos satun vahingossa näkemään miehen exän lapsen haku tilanteessa niin mulla tulee väistämättä mieleeni nämä mieheni seksipuheet. Heillä siis yhteinen lapsi. Lisäksi jos miehen exä soittaa miehelleni lapsen asioista ja kuulen naisen puheen ollessani samassa huoneessa niin minulle tulee heti ne miehen seksiasento puheet mieleen joten kiitos miehelleni mielikuvasta. Olenko liian herkkä vai mustasukkainen. Tämä juttu on tosi.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en olisi tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
42/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs se mies nyt ehtii. Just laittoi kissanhiekkalapion astianpesukoneeseen ja jo ehti sen jälkeen käydä läpi entisen suhteen panoasennotkin.

Mitähän seuraavaksi?

Mies syyttää aloittajaa lapsen uhmakohtauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs se mies nyt ehtii. Just laittoi kissanhiekkalapion astianpesukoneeseen ja jo ehti sen jälkeen käydä läpi entisen suhteen panoasennotkin.

Mitähän seuraavaksi?

AP:lla vaikeuksia päästä yli miehen heitoista suhteen alussa.

Vierailija
44/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte tällaisia miehiä? Nyt tunnin sisällä on ollut aloituksia mm. "Mies pesi kissanhiekkalapion astianpesukoneessa", Mies sanoi "tapa itsesi", ja nyt tämä seksiasentokehuskelija-mies. Varsinaisia helmiä miehiksi. Kyllä tässä saa olla näköjään tosi tyytyväinen omaan mieheen.

Todella tökeröä mieheltä puhua tuollaisia. Kyllä itsekin loukkaantuisin. 

Vierailija
45/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenhakutilanteessa on yhdyssana.

Näillähän monen mielestä ei ole mitään väliä kirjoittaako yhteen vai ei.

- kirjoitin vihkoon muistiin panoni/kirjoitin vihkoon muistiinpanoni

- poika laski mäkeä muna asennossa/poika laski mäkeä muna-asennossa

- tapa kristitty/tapakristitty

- juoppo kuski/juoppokuski

- ranta kuntoon kesäksi/rantakuntoon kesäksi

- ajan puutteen vuoksi/ajanpuutteen vuoksi

- hän oli viime viikolla patja kaupassa/hän oli viime viikolla patjakaupassa

Vierailija
46/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu kyllä ihmisistä. Seurustelin kerran miehen kanssa ja koska halusimme kehittyä seksihommissa niin väistämättä oli pakko puhua mitä on aiemmin tehnyt ja kokenut. Eihän se aina helppoa ollut, mutta pysytiin asiallisina kuitenkin. Puolin ja toisin oli pakko vähän avautua jotta kehitystä olisi tapahtunut.

Ellei molemmat/jompi kumpi ole neitsyt niin pitäisin outona, ettei ollenkaan mainita. Mutta ei saa loukata.

Vierailija
47/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kia olet muistanut vertailla miehen vehkeen kokoa entisiisi?

Tämän lisäksi myös seksitaitoja sängyssä. Eli kerro miten hyvä se ja se exä oli

Vierailija
48/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
49/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, jos joku nainen kertoo etenkin tutustumisvaiheessa että hän on tykännyt pyllyseksistä niin en mä siitä saa paskahalvausta tyyliin "mi-mi-mi-mitä pepussasi on vieraillut .. jonkun toisen kalu?! Byäääh!". Lähinnä se on vain huojentava tieto että voitaneen iloitella jatkossa myös pyllysekstaillen.

-m

Entä jos nainen kokeilee sitä sinun kanssa ja sanoo, että eksän kanssa se oli parempaa, joten ei tuota lajia enää sinun kanssa?

Vierailija
50/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoooo

Vierailija
51/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu kyllä ihmisistä. Seurustelin kerran miehen kanssa ja koska halusimme kehittyä seksihommissa niin väistämättä oli pakko puhua mitä on aiemmin tehnyt ja kokenut. Eihän se aina helppoa ollut, mutta pysytiin asiallisina kuitenkin. Puolin ja toisin oli pakko vähän avautua jotta kehitystä olisi tapahtunut.

Ellei molemmat/jompi kumpi ole neitsyt niin pitäisin outona, ettei ollenkaan mainita. Mutta ei saa loukata.

Tuskin mies kertoi sinulle, että Sannan kanssa me tehtiin tätä ja Minnan kanssa tuota. Tai Lailan kanssa oli kiva, kun sillä oli niin isot rinnat, isommat kuin sinulla.

Vierailija
52/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ainoa, mitä mies on seksielämästään kertonut ,on se miten ihana minä olen.

Vierailija
53/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, jos joku nainen kertoo etenkin tutustumisvaiheessa että hän on tykännyt pyllyseksistä niin en mä siitä saa paskahalvausta tyyliin "mi-mi-mi-mitä pepussasi on vieraillut .. jonkun toisen kalu?! Byäääh!". Lähinnä se on vain huojentava tieto että voitaneen iloitella jatkossa myös pyllysekstaillen.

-m

Änkytyksesi on taas palannut. Tuntuu varmaan ikävältä. Mutta onneksi kirjoittamalla saa edelleen ihan hyvin selvää siitä, mitä haluat sanoa.

Vierailija
54/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kerron heti suhteen alussa miten hyvin Saara otti suihin, miten Sara nieli kaiken ja miten Kaisa ratsasti etc.

Vierailija
55/59 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeni alkuvaiheessa vaimoni (silloinen tyttöystävä) kyseli aika usein mun aikaisemmasta seksielämästä, ja minä hölmö kerroin aika avoimesti. Nyt nuo kertomani asiat ja kokemukset ovat kasvaneet vaimoni mielessä suuremmiksi ja ihmeellisemmiksi mitä ne todellisuudessa olivat, vaimoni käyttää niitä minua vastaan.

Eli hyvä neuvo niin miehille kuin naisille. Kun suhteen alussa toinen kyselee sun seksuaalisista kokemuksista ja existä, niin vähätelkää niitä ja älkää ikinä sanoko mitään sen suuntaista, että "se oli mahtavaa kun silloin...". 

Vierailija
56/59 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet herkkä, mutta miehesi on myös tollo, kun tuollaisia puhuu. a) heidän seksielämä ei kuulu sinulle b) on loukkaavaa sinua kohtaa kertoa nautinnollisia seksitarinoita eksästä. Jos kukaan mies erehtyisi kertomaan seksielämästään yksityiskohtia eksänsä kanssa, niin todennäköisesti pistäisin vaihtoon. Ei varmasti olisi ainoa vika miehessä.

Minusta on aika normaalia, että jossain vaiheessa seksistä puhuttaessa nousee esiin myös se, mitä aiempia kokemuksia on. Noin niin kuin yleisellä tasolla. Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisi nimetä juuri mitä teki kenenkin kanssa.

Vierailija
57/59 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteeni alkuvaiheessa vaimoni (silloinen tyttöystävä) kyseli aika usein mun aikaisemmasta seksielämästä, ja minä hölmö kerroin aika avoimesti. Nyt nuo kertomani asiat ja kokemukset ovat kasvaneet vaimoni mielessä suuremmiksi ja ihmeellisemmiksi mitä ne todellisuudessa olivat, vaimoni käyttää niitä minua vastaan.Eli hyvä neuvo niin miehille kuin naisille. Kun suhteen alussa toinen kyselee sun seksuaalisista kokemuksista ja existä, niin vähätelkää niitä ja älkää ikinä sanoko mitään sen suuntaista, että "se oli mahtavaa kun silloin...". 

Tai olkaa kysymättä, jos ette tahdo kuulla vastausta tai kestä sitä.

Vierailija
58/59 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m

Entä jos nainen kokeilee sitä sinun kanssa ja sanoo, että eksän kanssa se oli parempaa, joten ei tuota lajia enää sinun kanssa?

No se onkin jo ihan eri asia. Avauksen mukaan ap:n mies ei tuollaiseen sortunut. Kertoi vain mikä aiemmin toimi.

Vierailija
59/59 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Kaikesta naiset onkin mustasukkaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän