Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi mitä asentoja kokeili aikoinaan exänsä kanssa

Vierailija
06.04.2020 |

Ja mitkä toimi heillä hyvin. Exää oli siron vartalon vuoksi helppo käsitellä. Jos satun vahingossa näkemään miehen exän lapsen haku tilanteessa niin mulla tulee väistämättä mieleeni nämä mieheni seksipuheet. Heillä siis yhteinen lapsi. Lisäksi jos miehen exä soittaa miehelleni lapsen asioista ja kuulen naisen puheen ollessani samassa huoneessa niin minulle tulee heti ne miehen seksiasento puheet mieleen joten kiitos miehelleni mielikuvasta. Olenko liian herkkä vai mustasukkainen. Tämä juttu on tosi.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, jos joku nainen kertoo etenkin tutustumisvaiheessa että hän on tykännyt pyllyseksistä niin en mä siitä saa paskahalvausta tyyliin "mi-mi-mi-mitä pepussasi on vieraillut .. jonkun toisen kalu?! Byäääh!". Lähinnä se on vain huojentava tieto että voitaneen iloitella jatkossa myös pyllysekstaillen.

-m

Vierailija
22/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista asioista voi varovasti puhua, jos sä itse olet aloitteellisesti jutussa mukana , mutta suoraan ei pidä tuollaisia lähteä kertomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs se mies nyt ehtii. Just laittoi kissanhiekkalapion astianpesukoneeseen ja jo ehti sen jälkeen käydä läpi entisen suhteen panoasennotkin.

Mitähän seuraavaksi?

Vierailija
24/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs se mies nyt ehtii. Just laittoi kissanhiekkalapion astianpesukoneeseen ja jo ehti sen jälkeen käydä läpi entisen suhteen panoasennotkin.

Mitähän seuraavaksi?

Lienee jo prismassa sihisemässä kasvomaskiinsa ja hyppypotkimassa turvavälejä kuntoon

Vierailija
25/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja osaamaton poikaystävä.

Fiksumpaa olisi ollut kuvata seksi exän kanssa, niin olis helpompi näyttää nyxälle mitä tehtiin?

Vierailija
26/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sille että anaali ja suuseksi oli exän kanssa nautinnollista, nyt et enää voi kuvitellakaan.

Miksi naisilla on aina mahdoton tarve päästä kostamaan parisuhteessa? Esimerkiksi tässä ap:n tilanteessa? Mies teki typerästi kommentoidessaan exän seksikuvioita, mutta pitääkö sitten taantua samalle tasolle?

Ehkä ei, mutta niin se menee parhaiten perille.

Ehkä pitäisi alkaa puhua miehen kanssa, että aina kun kun näkee tai kuulee hänen exän, alkaa ajattelemaan seksiaaentoja. Ja miehen vastaus tuohon, olisi tulevaisuuden sinetöidä. Eli jos hän tajuasi ongelman, niin voisi olla tulevaisuutta. Jos ei, niin ero tulossa.

Siis puhuuko se niistä asennoista toistuvasti, vai sen yhden kerran maininnut joskus aikaa? Mitä miehen pitäisi vastata, että vastaus olisi oikein?

Vierailija
27/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän seuraavaksi?

Avioero 26 v.. Ehtiikö enää löytää mitään niin hyvää kun ex ex nainen?

Vierailija
28/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa miestäkin harmittaa että vaihtoi pedon isompaan pötkylään. No onhan niitä isojakin miehiä niin voit vaihtaa. 

Vierailija
29/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kia olet muistanut vertailla miehen vehkeen kokoa entisiisi?

Jokainen mies haluaa tietää tämän. Itselläni on nyxän mukaan suurin 19 cm verrattuna hänen exiinsä :)

Vierailija
30/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän seuraavaksi?

Oliko se sama mies joka ei saa naista vaikka mitä tekisi?

Vierailija
31/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on urpå. Ei tuollaisia kannata puhua. Olen itse huomannut, että yhden kanssa voi toimia tietty juttu ja tietty asento, sitten toisen kanssa taas joku toinen. Ihmiset on niin yksilöllisiä siinä, mikä kiihottaa tai sitten voi vaan joku juttu loksahtaa kohdalleen.

Se, että puhuu noista, on lähinnä järjetöntä, koska niistä voi helposti tulla toiselle riittämättömyyden tunteita.

Vierailija
32/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies haluaa tietää tämän. Itselläni on nyxän mukaan suurin 19 cm verrattuna hänen exiinsä :)

Ja sinä uskoit?

Vierailija
33/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kääntää asetelma toisin päin. Kerro itse kaikista exän kanssa tehdyistä seksileikeistä ja pistä vielä vähän omaa "maustetta" juttuihin. Katso miten reagoi ja jos suuttuu niin on helppo sanoa, että nyt tiedät miltä minusta tuntuu. Toki ei varmaan ihan sama jos itse joudut miehesi exään välillä törmäämään mutta antaisi varmaan ainakin jotain suuntaa.

Vierailija
34/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostakin syystä kaikilla on aina se ex, joka oli joiltakin osin parempi..

Vierailija
35/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä oot kulta ihan kiva mutta HIFK tuntui paremmalta"

No joo.. Uskotaan, uskotaan. 😊

Vierailija
36/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit?

Tottakai uskoin, sillä täytyyhän suhteessa olla rehellinen jos aikoo jotain luottamuksellista rakentaa ja toisaalta eihän se ole minulta yhtään sen enempää pois millaista melaa hän on ennen minua saanut.

Vierailija
37/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kääntää asetelma toisin päin. Kerro itse kaikista exän kanssa tehdyistä seksileikeistä ja pistä vielä vähän omaa "maustetta" juttuihin. Katso miten reagoi ja jos suuttuu niin on helppo sanoa, että nyt tiedät miltä minusta tuntuu. Toki ei varmaan ihan sama jos itse joudut miehesi exään välillä törmäämään mutta antaisi varmaan ainakin jotain suuntaa.

Miksi parisuhteessa pitäisi valehdella tai maustaa juttuja. Eipä ole kovin kestävällä pohjalla koko suhde jos tulla linjalla mennään. Hyvässä suhteessa voi asioista puhua suoraan ja rehellisesti. Minä ainakin kyllä kertonut suoraan jos toista on juku asia vaivannut. Jos toinen ei pysty totuutta sulattamaan menneistä niin sitten en ole se oikea henkilö hänelle.

Vierailija
38/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerä mies jos puhuu tuommoista. Joo, kyllä seksiä on harrastettu eksän kanssa ja lapsikin on, mutta vain typerys vielä kertoo millaista seksiä. Jos se eksä oli niin hyvä miksi erosivat?

Vierailija
39/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän seuraavaksi?

Käski AP:n tappaa itsensä.

Vierailija
40/59 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän seuraavaksi?

Mies kiukuttelee aamuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi