Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taivaaseen ei pääse ilman henkilökohtaista suhdetta Jeesukseen

Vierailija
06.04.2020 |

Mutta kun kuningas meni katsomaan pöytävieraita, näki hän siellä miehen, joka ei ollut puettu häävaatteisiin. Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi. Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
Matteus 22:11‭-‬14

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Kristus on toki vain yksi polku valaistumiseen, mutta toki se on ”istuvin” meidän kulttuuriimme.

Vierailija
2/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvävelikerho toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen määrittelee milloin se suhde on tarpeeksi henkilökohtainen? Joku nuhjuinen hellareiden vanhemmistoko? En usko että he tietävät suhteestani Jeesukseen paremmin kuin minä ja Jeesus.

Vierailija
4/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas noita naamavippipaikkoja, en ole menossa.

Vierailija
5/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpihullu teksti. Mutta sehän olikin raamatusta

Vierailija
6/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Kristus on toki vain yksi polku valaistumiseen, mutta toki se on ”istuvin” meidän kulttuuriimme.

Pelastus ei ole yhdessäkään muussa, kuin Jeesuksessa Kristuksessa, kaikki muu on vaan harhaa ja riivaajien oppeja.

Silloin sen tietää, kun oppii tuntemaan Jeesuksen Kristuksen, pyytämällä syntejään anteeksi Häneltä ja hylkäämällä syntinen elämä. Tee se, niin  saat ikuisen elämän taivaallisissa jo tässä elämässä ja tulevassa.

Vierailija
7/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen määrittelee milloin se suhde on tarpeeksi henkilökohtainen? Joku nuhjuinen hellareiden vanhemmistoko? En usko että he tietävät suhteestani Jeesukseen paremmin kuin minä ja Jeesus.

Jeesus tietenkin <3

Vierailija
8/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastus ei ole yhdessäkään muussa, kuin Jeesuksessa Kristuksessa, kaikki muu on vaan harhaa ja riivaajien oppeja.

Silloin sen tietää, kun oppii tuntemaan Jeesuksen Kristuksen, pyytämällä syntejään anteeksi Häneltä ja hylkäämällä syntinen elämä. Tee se, niin  saat ikuisen elämän taivaallisissa jo tässä elämässä ja tulevassa.

Lopeta rasistinen paskanjauhanta. Kuinka voit olettaa, että kansat/pikkulapset/kaikki muu ”jeesuksesta” koskaan kuulematon ihmisyyden osa on tuomittua vain siksi, ettei siitä ole koskaan kuullut. Sinä jos joku tulet tuolla tuomitsemisellasi ja synnilläsi ansaitsemaan helvetin lieskat. Onnea sinne.

Vierailija
9/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaaksi  ei pääse ilman henkilökohtaista suhdetta Topi Sukariin

Vierailija
10/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ihminen. Yksin Jeesus.

Meikämanne

Vierailija
11/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja pitää käydä aikuisten rippikoulu..on mahtanut Nadjaa pitkästyttää...

Vierailija
12/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja pitää käydä aikuisten rippikoulu..on mahtanut Nadjaa pitkästyttää...

juu ...siel puhuttiin et pitää kääntää poski ja jostain opetuslapsista.

Onneks ei ollu koetta..huh..pääsin vähällä

Vierailija
13/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nadja Sukarin rippi isä antoi kasteen ja toivotti Nadjan kristuksen ja Topin Morsiammeksi

Vierailija
14/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nadja Sukarin rippi isä antoi kasteen ja toivotti Nadjan kristuksen ja Topin Morsiammeksi

Eli Nadja VOITTI!

Sai kaikki maailman rikkaudet ja pääsee JEESUSLANDIAAN!

Vierailija
15/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpihullu teksti. Mutta sehän olikin raamatusta

Hell-areiden diibadaabaa. Sanoja peräkkäin ilman merkitystä.

Henkilökohtainen suhde Jeesukseen.

"Otin Jeesuksen henkilökohtaiseksi syntieni sovittajaksi"

"Tein henkilökohtaisen uskonratkaisun."

Sanon:"En voi uskoa näitä asioita tosiksi."

Hell-ari vastaa" "Sinun täytyy tehdä henkilökohtainen uskonratkaisu!"

(Tavuviivat, koska sensuuri)

Vierailija
16/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista kyllä, uskovainen on onnistunut tiristämään totuudenmukaisen väitteen: "Taivaaseen ei pääse ilman henkilökohtaista suhdetta Jeesukseen." Ei pääse ei. Toki ei pääse vaikka olisikin "henkilökohtainen suhde Jeesukseen", mitä se ikinä tarkoittaakaan, koska taivasta ei ole. Mutta sitähän ei tässä väitettykään.

Vierailija
17/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin unen, jossa Jeesus sanoi että olen hänen suosikkinsa. Olin jo unessa pakahtua onnesta, ja herättyäni minut valtasi suuri onnellisuus ja syvä levollisuus, että ei minulla ole mitään hätää.

Kuulun luterilaiseen kirkkoon ja käyn vain ristijäisissä, rippijuhlissa ja muissa velvollisuuden täyttävissä tilaisuuksissa.

Vierailija
18/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: miten tuo copypastaamasi evankeliumin pätkä liittyy otsikkoon?

Avaatko hieman?

Vai täytätkö evankeliointivelvoitteesi helpoimman kautta laittamalla otsikoksi puhkikuluneen hell-arifraasin ja sisällöksi nettiraamatusta raamatunjakeen kopioi-liitä-metodilla?

Vierailija
19/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että taivaassa useammalla tulee olemaan Maskun kalusteet Kun Topista aika jättää. On se sellainen kauppamies.

Vierailija
20/22 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein joku helluntailainen on yrittänyt mainostaa uskontoaan minulle.

Kun olen kertonut uskoneeni, mutta asioista tutkailtuani tulleeni johtopäätökseen, etten pidä mitään yliluonnollista olemassaolevana.

Tähän olen saanut vsstaukseksi, etten ole tehnyt henkilökohtaista uskonratkaisua.

Mitä????

Niin, pitäisi ottaa Jeesus henkilökohtaiseksi syntien sovittajaksi.

Mitä????

Juurihan kerroin, että en usko, että tuolla mitään jeesuksia luuraa mutinoitamme kuuntelemassa, kuinka voisin "tehdä henkilökohtaisem uskonratkaisun"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi