Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko peruukkia käyttävä ihminen olla aito?

Vierailija
06.04.2020 |

Vai onko sellaisessa ihmisessä jotain mätää esim huono itse tunto eikä ole sinut itsensä kanssa vaan häpeää omaa ulkonäköään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. syövän takia on menettänyt hiuksensa niin minusta on varmasti aito. Eri asia sitten nämä, joissa ei muutenkaan ole mitään aitoa.

Vierailija
2/5 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos esim. syöpähoitojen vuoksi on menettänyt hiuksensa ja käyttää peruukkia?

Ei ole minun asiani arvostella, eikä peruukin käyttäminen tee ihmisestä yhtään vähempää vakavastiotettavaa. En itse voisi käyttää hiuslisäkkeitä (katsottuani dokumentin liittyen irtohiusbisnekseen), mutta toisaalta oma kallon muoto antaisi kyllä myöten kaljuna olemisellekin. Ymmärrän kuitenkin hyvin, mikäli joku muu ei koe omakseen ja haluaa ne hiukset päähänsä, vaikka sitten peruukin avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syöpäpotilas haluaa olla muutakin kuin tautinsa, on ok. Kalju kun ei ole vain ulkonäköjuttu, vaan se välittömästi kertoo jokaiselle vastaantulijalle, että ihmisellä on (todennäköisesti) syöpä.

Vierailija
4/5 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli hankkia pari peruukkia ihan vaan siksi, että saisi hetkessä vaihtelua hiusten väriin ja tyyliin ilman, että joutuu rääkkäämään omia hiuksia värjäyksillä ja värinpoistoilla. Voisi olla välillä lyhyempääkin hiusta ja otsatukkaa.

Poikkeaako tuo nyt mitenkään vaatteiden, asusteiden ja meikin käytöstä?

Jos hiukset lähtisi syövän tai muun sairauden vuoksi, ottaisin ehdottomasti peruukin käyttöön. Tykkään hiuksista ja veikkaan vahvasti ettei kalju tai siili sovi yhtään mun päähän.

Vierailija
5/5 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli hankkia pari peruukkia ihan vaan siksi, että saisi hetkessä vaihtelua hiusten väriin ja tyyliin ilman, että joutuu rääkkäämään omia hiuksia värjäyksillä ja värinpoistoilla. Voisi olla välillä lyhyempääkin hiusta ja otsatukkaa.

Poikkeaako tuo nyt mitenkään vaatteiden, asusteiden ja meikin käytöstä?

Jos hiukset lähtisi syövän tai muun sairauden vuoksi, ottaisin ehdottomasti peruukin käyttöön. Tykkään hiuksista ja veikkaan vahvasti ettei kalju tai siili sovi yhtään mun päähän.

Eikö keiksitely ja prameilu ole nyt vähän liioiteltua turhastelua tälläisen kriisin ja synkän kurjuuden aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi