Onko alkoholin kulutuksesi muuttunut koronarajoitusten vuoksi?
Onko käyttösi lisääntynyt, vähentynyt tai pysynyt ennallaan?
Kommentit (14)
Ehkä vähän lisääntynyt ja jakaantunut useammalle päivälle viikossa.
On vähentynyt, enää ei tule saunaoluttakaan juotua kuin yksi pikku tölkki jos on. Ei vaan viitsi kantaa kaupasta koska kauppareissuja tehdään hyvin harvoin ja on muutakin tuotavaa.
Olen karanteenissa, eikä töitäni voi tehdä etänä, eli olen aivan toimettomana. Alkossa en ole käynyt aikoihin, mutta kotonani on joitakin likööripulloja, ja on pari kertaa tullut drinkki niistä tehtyä kun tietää ettei mihinkään ole menossa. Siinä mielessä kulutus on kyllä lisääntynyt, kun en normaalisti juo juuri yhtään, nyt olen juonut parina iltana sen yhden drinkin.
Miksi vastaisin kun et osaa tehdä oikeaa kyselyä. Ei näitä rimpsuja kukaan jaksa lukea.
Hyi, viime yönä unessa join jonkun drinkin, ja siitä tuli kauhea olo! Eli lisääntynyt on, en normaalisti juo ollenkaan.
Käytän saman nolla milligrammaa kuten aikaisemminkin.
Olen käyttänyt alkoholia entistä enemmän ulkoisesti.
On, sillä nyt on hyvä syy olla tapaamatta ketään ja lärvit voi vetää joka päivä...
M 45
Lopetin alkoholin käytön. Ei sitä ennenkään mahdottomasti mennyt. Ehkä kerran kuukaudessa humalaan ja muutama saunakalja päälle. Joillekin tuo voi olla paljonkin ja alkoihan tuollainenkin käyttö näkymään keskivartalossa.
Nyt ajattelin, että en ota tippaakaan ennen kuin tämä poikkeustila poistuu. Se voi kestää puoli vuotta tai kaksi vuotta, ei väliä. En lupaa etten kertaakaan lipsu päätöksestäni, mutta nyt on ainakin tärkeämpää kuntoilu, terveellinen syöminen ja henkinen hyvinvointi. Noihin asioihin ei alkoholi sovi.
Pysynyt ennallaan eli yli 3vuotta ollut juomatta. Tälle elämää juomiset juotu ja näin on hyvä.
Lisääntynyt selvästi. Mitä muuta tekemistä tässä on kun ryypätä? Lähden piakkoin taas Alkoon.
Samana.
Muuttanut hieman muotoaan.
Ennen baarilärvit kerran viikkoon.
Nyt tullut tissuttelua kylkeen, mutta lärvit pikkuporukassa n. joka toinen viikko.