Siis se on aivan järkyttävää paljonko Helsingin Laakson polilla sekoillaan!
Hoidosta ei tuu yhtään mitään kun sekä lääkärit että hoitajat kirjoittavat vääriä aikoja, unohtavat laittaa lähetteitä, eivät osaa käyttää järjestelmää ja paljon muutakin mokia.
Kun on nyt jo aika huonossa kunnossa niin luulis että saisi sitä hoitoa.
Kommentit (14)
No eihän sinne saa aikaakaan. Vaikka pitkäaikaissairaus joka vaatii seurantaa. Ei oo lääkäriä.
Sama täällä. Poukkoileva ja epävarma se hoito.
Muistakaa että kun ihmiset jäävät ilman hoitoa se pahimmillaan tarkoittaa työkyvyttömyyttä ja se vie taas yhteiskunnalta resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä turhaan Kuolemanlaaksoksi kutsuta.
No joo. Uudessa Lastensairaalassa on kaikkia hienoja osastonjen nimiä. Esim. Vuori, Tähti ja Taika.
Teho-osaston nimi on Laakso.
Välitön assosiaationi nimeen oli sama kuin sinulla.
Varmaan kauheeta sille hoitajalle jonka oli muutenkin vaikeaa ottaa vastuuta ja joutui nyt sitten tuohon kurimukseen hommiin, voimia sulle.
Ihan oikeasti! Olen pitkään kärsinyt uupumuksesta ja ahdistuksesta. Minua ei auteta. Nyt on vointini mennyt todella huonoksi puolen vuoden sisällä. Minä tyhmä kun vielä uskoin näihin jotka lupasivat auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti! Olen pitkään kärsinyt uupumuksesta ja ahdistuksesta. Minua ei auteta. Nyt on vointini mennyt todella huonoksi puolen vuoden sisällä. Minä tyhmä kun vielä uskoin näihin jotka lupasivat auttaa.
Sun ahdistus johtuu netissä ja vauvapalstalla roikkumisesta. Itse aiheutettu ongelma.
Sulje kone ja TV. Tässä hoito-ohjeet joilla parannut.
onko muilla yhtä kamalia kokemuksia?