Naapurin kiusanteko, josta voisi tehdä rikosilmoituksen
Isovanhempani osti nykyisen naapurini, tai no lähistön entisen asukaan isovanhemmilta mökkitonin järven rannalta. tämä henkilö ei asu enää paikkakunnalla, mutta hän on edelleen kuolinpesän maanomistaja, eli osakkaana mökkimme viereisiin maihin, josta tontti aikanaan on lohkottu.
Olen riitaantunut erinäisistä syistä tämän henkilön kanssa ja esimerkiksi monissa somekeskusteluissa nolannut hänet ja nyt hän on kostanut kaatamalla monia hienoja puita mailtaan, jotka loivat meidän mökille tunnelmaa, jättäen rumat risukasat ja kaatanut myös ne puut jossa lapset ovat tykänneet kiipeillä ja tehdä majoja. Lisäksi hän raahasi kaikki lautakasat ja muut tavarat meidän mäkin parrkpaikalle, jotka oli jo kauan olleet säilytyksessä hänen puolellaan, en tiedä, saiko edeltäjäni siihen luvat, mutta hän käski ne siirtämään, en siirtänyt ja hän teki sen luvatta näin. Ja purki pappani tkemiäni rakennelmia tien vierestä, jotka oli hänen maallaan, mutta varmasti oli siihen luvan saanut, mutta tämä käski nekin hajottaa, jota en tietenkään noudattanut.
Kai tällaisesta voi ilmoituksen tehdä.
Kommentit (5)
Kirjoitatko nyt aivan tosissasi? Saako naapuri tontille rakentaa ja sitten haukkua naapuria julkisesti? Kierrä se korkki kiinni ja lähde lenkille.
Onpa ystävällinen ja antelias "naapuri" siellä, kun on antanut käyttää maitaan monella tavalla. Kumma kun et sinä sitten tullut toimeen hänen kanssaan. Pistää miettimään..
Taas tällainen porvoolainen fantasiaprovo.
Mitä sä olet? 12? Mitäs jos sä nyt vaikka jättäisit ne isovanhempasi rauhaan, sä olet varmasti aiheuttanut nyt ihan tarpeeksi tuhoa jo.
Enkä mä usko että sä tässä olet nolannut ketään muuta kuin ittes..
Ai mistä? Että itse olet kuspää?