Tuetaan nyt kaikki suomalaisia yrityksiä, ostetaan kaupasta suomalaisia tuotteita!
Nyt on tärkeämpää kuin koskaan yrittää tukea suomalaisia yrityksiä ja tuotteita. Ostetaan ruokakaupassa niitä kotimaisia salaatteja ja muita ruokia ja pääsiäiseksi vaikka narsisseja kotia kaunistamaan. Jokainen euro on nyt tarpeen!
Kommentit (31)
Joo, herää vain kysymys, että miksi ap et ole jo aiemmin toiminut näin?
Vasta konkurssien partaalla herätään että hei, sehän olisikin ihan hyvä teko ostaa kotimaista!
Yritän ostaa niin paljon suomalaista kuin vain pystyn ja rahani riittävät. Ikävä kyllä kaikkeen suomalaiseen omat varat eivät riitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, herää vain kysymys, että miksi ap et ole jo aiemmin toiminut näin?
Vasta konkurssien partaalla herätään että hei, sehän olisikin ihan hyvä teko ostaa kotimaista!
Olen aina suosinut kotimaista, ajattelin vain innostaa muitakin mukaan nyt. T. Ap
En osta mitään.
Ei ole minun asiani tukea yrityksiä. Markkinatalouden säännöillä mennään.
Tilaan suoraan Kiinasta. Aliexpress on minun kotimaani.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan suoraan Kiinasta. Aliexpress on minun kotimaani.
Jo vain.
Kunhan tästä alkaa liikkuminen olla sallittua, niin matkailijaa kaipaa kotimaassa moni yritys eli suosikaa kotimaan matkailua.
Vierailija kirjoitti:
Yritän ostaa niin paljon suomalaista kuin vain pystyn ja rahani riittävät. Ikävä kyllä kaikkeen suomalaiseen omat varat eivät riitä.
Kuten mihin esim?
Ai näitä tuotteita, joiden tuottajat itkee, ettei saa tuotua työväkeä tänne?
Ennen pidin niitä kotimaisina tuotteina ja luulin työllistävän suomalaisia teollani.
Milläs rahalla ostetaan kun kohta ei rahaa mistään saa
Ostan mielummin ulkomaisia yrityksiä, jolloin niistä tulee aavistuksen suomalaisempia. Tuottaa pidemmän päälle enempi sekä minulle, että valtiolle.
Olen ostanut suomalaisia tuotteita tähänkin asti, aina kun se on ollut hinta- laatusuhteessa järkevää. Nyt vain ärsyttää monissa yrittäjistä se, että, kun menee hyvin, on se heidän omaa ansiota ja suuret tulot ja leventely pitää hyväksyä yrittäjien ottamien taloudellisten riskien vuoksi. Nytkun menee huonosti, pitäisi valtion ottaa ne riskit ja tappiot huolehdittavakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ai näitä tuotteita, joiden tuottajat itkee, ettei saa tuotua työväkeä tänne?
Ennen pidin niitä kotimaisina tuotteina ja luulin työllistävän suomalaisia teollani.
Just tämä.
Yritän välttää suomalaisia tuotteita.
Nyt yrittäjät syöttää kansalle sellaista pajunköyttä että pahaa tekee ja yksinkertaiseen kansaan nuo tarinat uppoaa kuin puukko sulaan voihin.
Minä sydämistyin Uudenmaan eristämisestä ja mökkiläisten syyllistämisestä, pääsiäisen ja mahdollisesti koko kesän pilaamisesta niin että en varmasti tue ketään. En varsinkaan maakunnan yrittäjiä jotka huusivat mökkikarkureille mitä te tänne tulette. Terveisiä vaan Mäntyharjulle, Uudenmaan liikkeisiin suhtaudun suopeammin.
Mitä suomalaista on kehitysmaista laillistetulla ihmiskaupalla tuotujen työntekijöiden ilmaiseksi keräämissä marjoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä suomalaista on kehitysmaista laillistetulla ihmiskaupalla tuotujen työntekijöiden ilmaiseksi keräämissä marjoissa?
Ei ne ilmaiseksi ole keränneet.
Eli teen kuten aina ennenkin :). Harmi vain, että esim. kotimaisia alusvaatteita tai ylipäätään vaatteita on todella vaikea löytää. Design ed in Finland ei ole made in Finland. Kenkiä löytää kyllä tällainen lattajalka just kotimaisista ne parhaat, vaikkei kauneimpia.
Joo, näin tehdään. Olen mukana.