Millainen mielikuva 169cm/48 kg henkilöstä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät mitat, tuon kokoista naista jaksaa nostella ja pitää sylissä, kun ei ole mikään +70 kg norsu....
Vaimoni aikalailla tuon kokoinen.
Mitä helvettiä selität, mies?
Olen ollut tuossa koossa hoidossa anoreksian vuoksi joten mielikuva on heikko ja sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuon pituinen, hyvin pienet luut. 58 kg on normaalipainoni, nyt painan varmaan 54 kg kun on vatsahaava ja alan kohta olla mielestäni alipainon puolella. Teininä painoin hetken tuon verran ja hormonitoiminta loppui.
Eli vakavasti alipainoinen sanoisin ts. mallin mitoissa.
Samaa ajattelin itsekin, että onko edes kuukautisia? Ei ole aikuisen paino. Voi olla joku 13 v teini, joka on venähtänyt pituutta 10 cm /vuosi.
Ajattelen, että sama vaatekoko varmaan kuin mulla. 😁 Ja että kyllä ovat aikuisen, jopa lisääntymiskykyisen ihmisen mitat nämäkin.
Terv. 171 cm ja 49 - 50 kg. Kaksi lasta.
Nää on niin kivoja kommentteja meille luonnostaan hoikille... :/
Anorektikko, syöpäsairas jne. Reippaasti ylipainoiset taas ovat muodokkaita, runsaita, kehopositiivisia vaikka ainoana muotona on kolme uimarengasta vatsassa ja kaksi leuan alla.
T. 50 v, 48 kg, 165 cm täysin terve nainen
"Ostan litran lämmintä maitoo ja lihotan sen laihan". Tässä tapauksessa täytyy vain poketa laulun sanoista ja ostaa ainakin 2 litraa punaista maitoa puolen vuoden ajan!
Painoin joskus 48kg ja pituutta 163cm. Näytin aivan järkyttävältä luurangolta. Onneksi sain painoa lisää 12kg niin näytän taas ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuon pituinen, hyvin pienet luut. 58 kg on normaalipainoni, nyt painan varmaan 54 kg kun on vatsahaava ja alan kohta olla mielestäni alipainon puolella. Teininä painoin hetken tuon verran ja hormonitoiminta loppui.
Eli vakavasti alipainoinen sanoisin ts. mallin mitoissa.Samaa ajattelin itsekin, että onko edes kuukautisia? Ei ole aikuisen paino. Voi olla joku 13 v teini, joka on venähtänyt pituutta 10 cm /vuosi.
No aivan varmasti loppuu kuukautiset jos normaalipainoinen näännyttää itsensä näihin mittoihin, mutta minulle kun tämä on "normaalia", niin on ollut säännölliset kuukautiset 12-vuotiaasta. Että kuitenkin sen verran rasvaprosenttia on kehossa. Omasta hedelmällisyydestäni en sen enempää osaa sanoa, mutta äiti oli 48 kg kun minut sai. T. Eri / N30
Vierailija kirjoitti:
Hyvät mitat, tuon kokoista naista jaksaa nostella ja pitää sylissä, kun ei ole mikään +70 kg norsu....
Vaimoni aikalailla tuon kokoinen.
Oletpa hintelä mieheksi, jos et tuon enempää jaksa nostella.
Päästään vialla oleva syömishäiriöinen anorektikko. Kaikki elämä pyörii yhden pähkinän ympärillä. Söisikö vai eikö, jos syö, juoksumaratooni päälle. Tällaiset ihmiset ovat hyvin rasittavia itsekeskeisiä sekopäitä.
Huumeidenkäyttäjä tai anoreksia/ortoreksia/syömishäiriö. Hyvin harvat luonnostaan olisi tyolla painolla, tulee mieleen kuva keskitysleiriltä :/ Jos ihminen tahtomattaan tuossa painossa, niin voimia hälle. Rumaksi ei laihuuskaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Päästään vialla oleva syömishäiriöinen anorektikko. Kaikki elämä pyörii yhden pähkinän ympärillä. Söisikö vai eikö, jos syö, juoksumaratooni päälle. Tällaiset ihmiset ovat hyvin rasittavia itsekeskeisiä sekopäitä.
Et näköjään tiedä psykologiasta yhtään mitään. Kirja käteen ja oppimaan!
Eli vakavasti alipainoinen sanoisin ts. mallin mitoissa.