Millainen mielikuva 169cm/48 kg henkilöstä?
Kommentit (63)
Olen 9 cm lyhyempi ja kun painoin 45 kg, terkkari huolestui painostani ja oli määräämässä mua kontrolleihin koska painoa liian vähän.
Eli tämän perusteella sanoisin liian laiha. Toki ilman muita taustatietoja on vaikea enempää sanoakaan.
Olen ollut suunnilleen noissa mitoissa pitkään aikuisiällä. Ei ollut anoreksiaa, eikä mitään sairauksia. Vain sellaiset geenit ja nopea aineenvaihdunta. Tuo on virheellinen oletus, että jokainen todella laiha söisi vähän. Jotkut ei vain liho. Harvassa toki nämä tapaukset, mutta näitä on.
Kauhean kasvupyrähdyksen saanut teinipoika.
Olettaisin, että on jotenkin sairas, jos ei ruumiiltaan niin sitten mieleltään.
Aasialainen. Jos nainen niin aika pitkä.
Mittoihin ei kommentointavaa. Aloituksesta tulee mieleen ihminen, joka kysyy asiaa vauvafi:ssä siinä toivossa, että saisi "ihanan siro!"-kommentteja, koska surkea itsetuntonsa tarvitsee pönkitystä.
Todella laiha kuten minäkin ennen. Vasta 30+ iässä alkoi vähän kilot pysyä. Hoikka olen edelleen.
t. N40
Itseni tulee mieleen, olen sentin lyhyempi ja kilon kevyempi. En ole syömishäiriöinen, en edes varsinaisesti luokittelisi itseäni laihaksi.
Minulla on isä, joka on 190 senttinen ja thaimaalainen äiti. Jälkimmäiseltä olen perinyt sellaisen sirouden, jota näkee harvoin suomalaisilla. Kengät ova 35, ranteet sen näköiset, että ovat katkeamispisteessä. En ole kuitenkaan heikko. Harrastin pitkään rytmistä kilpavoimistelua, nykyäänkin liikun paljon.
Mutta normaalirakenteella kiloja saisi toki olla enemmän, jopa 10.
Miksi jotkut kommentoi noin rumasti, mitä hittoa
Vierailija kirjoitti:
Mittoihin ei kommentointavaa. Aloituksesta tulee mieleen ihminen, joka kysyy asiaa vauvafi:ssä siinä toivossa, että saisi "ihanan siro!"-kommentteja, koska surkea itsetuntonsa tarvitsee pönkitystä.
Kyseessä kaveri, joka kertoi mittansa ja herätti siten ajatuksia.
No siro. Mielellään olisin tuon kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Hujoppi. Enempää ei voi sanoa näkemättä onko mies/nainen/tyttö/poika
Hujoppi?? 😂 Naiseksi keskimittainen, mieheksi lyhyt. Tosi laiha joka tapauksessa.
Saman pituinen kun minä. Olen 10 kg painavampi ja mulla on jonkin verran lihaksia, mutta näytän silti laihalta.
Sopusuhtainen, normaalipainoinen ihminen
Varmasti monen miehen ihanne tuommoinen.
Hyvät mitat, tuon kokoista naista jaksaa nostella ja pitää sylissä, kun ei ole mikään +70 kg norsu....
Vaimoni aikalailla tuon kokoinen.
Saman painoinen kuin minä mutta 6 cm pidempi. Olen kapea, lihakseton ja luiseva, eli minua pidempi on varmasti jo aika kamalan näköinen.