Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jennifer Anistonin silmät ovat nyt vanhempana vielä lähempänä toisiaan kuin nuorena

Vierailija
05.04.2020 |

Jännä havainto. Todella monilla muillakin naisilla silmät hakeutuvat lähemmäs toisiaan ikääntyessä. Mistä lie johtuu? Siitäkö, että saaliseläimillä on silmät kaukana toisistaan - nuori nainen on saalistettava ja vanha nainen taas ei enää ole saalistettava vaan se, joka saalistaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin alapeukun.

kommentoikaas nyt jotain.

Vierailija
2/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ihmisistä vain saa todella hyviä karikatyyrejä -- Jennifer on yksi niistä.

Vierailija
4/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvät tissit edelleen. Mahtaako olla aidot? 🤔

Vierailija
5/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut ja eikö tuollainen ole muutenkin aika mahdotonta.

Vierailija
6/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut saman tapahtuneen itselleni! Olen hämmästellyt ja miettinyt olenko aina nähnyt itseni jotenkin väärin aiemmin. Mutta kuvissakin näyttää että silmäni olivat aiemmin kauempana toisistaan. Nyt ne ovat lähentyneet ja en näytä enää ollenkaan niin hyvältä kuin ennen:(

Vierailija
7/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt v ttu ap ne lääkkeet!!! HETI!!!!!

Vierailija
8/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on erikoinen pakkomielle silmien välimatkasta. On tainnut karanteeni sekoittaa pään lopullisesti?

Vierailija
9/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut saman tapahtuneen itselleni! Olen hämmästellyt ja miettinyt olenko aina nähnyt itseni jotenkin väärin aiemmin. Mutta kuvissakin näyttää että silmäni olivat aiemmin kauempana toisistaan. Nyt ne ovat lähentyneet ja en näytä enää ollenkaan niin hyvältä kuin ennen:(

No niin! Tässä elävä esimerkki etten puhu p4skaa vaikka te aina niin haluatte itsellenne uskotella.

Toki tuo saalishomma oli huumoria, mutta totta o kuitenkin se, että monilla silmät lähentyvät vanhemmiten. Sitä en tiedä mistä johtuu. Olisiko siitä, että piirteet menevät ikään kuin kasaan? Tämän voi mahdollisesti estää kasvojen kiristämisellä, jolla mm. Courtney Stodden sai lähellä toisiaan olevat silmät kauemmaksi toisistaan. Googlettakaa kuvia, jos haluatte nähdä muutoksen.

Ap

Vierailija
10/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin!

Kiitos nauruista!

Vierailija
11/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anistonilla on kumitissit, eikä edes parhaimmasta päästä.

Vierailija
12/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä ne silmät nyt mitenkään voi lähentyä toisiaan? Eiköhän ne niissä kuopissaan pyöri koko elinajan. Korkeintaan se kolmas silmä alkaa lähentyä muita, kun ihmisen ryhti heikkenee iän myötä.

Vierailija
13/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tää hullu taas aktivoitunut. 🙄

Vierailija
14/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä ja korvat kasvavat ihmisen koko eliniän (ks. Linkolankin korvia vanhuus- ja nuoruuskuvissa).

Kun nenä suurenee, nenän molemmin puolin olevat silmät näyttävät lähenevän toisiaan?

Vierailija
15/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä ja korvat kasvavat ihmisen koko eliniän (ks. Linkolankin korvia vanhuus- ja nuoruuskuvissa).

Kun nenä suurenee, nenän molemmin puolin olevat silmät näyttävät lähenevän toisiaan?

no ei kun nimenomaan silmät lähenevät tissit huononevat eikä kukaan nainen mulle edes kelpaisikaan...

Paitsi oma äiti

Vierailija
16/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmähullun paluu

Vierailija
17/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt se silmienvälihullu, josta olen kuullut puhuttavan, mutta jonka keskusteluja en ole vielä koskaan itse nähnyt? :D

Vierailija
18/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tää hullu taas aktivoitunut. 🙄

Sinä edustat taas ihmistyyppiä, jonka mielestä mitään asiaa ei saisi ihmetellä, pohtia. Jos sinunkaltaiset olisivat olleet laumanjohtajia istuisimme yhä nuotion ympärillä jonkun luolapahasen edessä ja järsisimme oravan koipia.

Vierailija
19/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt se silmienvälihullu, josta olen kuullut puhuttavan, mutta jonka keskusteluja en ole vielä koskaan itse nähnyt? :D

On. Valitettavasti.

Vierailija
20/23 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin frendejä ainoastaan Jenniferin nännien takia. >>