Onko poliisilla aihetta hajottaa, jos viiden porukka tapaa syrjäisessä puistossa ja...
nauttii repuistaan pari siideriä?
Omat tuolit mukaan ja väh. kahden metrin välit.
Toki hieman kajarista kohtuuäänellä musiikkia.
Näin ajattelimme toimia, jos ensi viikolla on 13-15 lämmintä ja arska paistaa :)
Koska tottakai joku mul kku lenkkeilijä jonnekin asiasta soittaa.
Kommentit (8)
Ei ole asetuksessa mainittu kokoontuminen.
Ei ole aihetta hajottaa. Tyhmyydestäkään ei voi sakottaa, valitettavasti.
Juuri tuollaisten idioottien takia rajoituksia tiukennetaan. Jos kaikki käyttäisivät järkeään, ei tarvittaisi edes poikkeuslakia, mutta kun:
- kai mä voin mennä mökille kun mä en ole sairas
- mä tiedän mistä voi ylittää Uusimaan rajan jäämättä kiinni
- kyllä meidän lapset voi käydä naapurin mummilla virpomassa kuten ennenkin. Se mummi on kuitenkin varannut karkkia
- ja monta muuta vastaavaa.
Nauti puistokokoontumisesta, kerro asiasta kaikille kavereillekin ja itke sitten kun Suomessakin kielletään kaikki yli kahden hengen tapaamiset.
Tuollainen kokoontuminen on selvästi homoseksuaalien suunnittelema ryhmäseksisessio. Poliisi ei voi kieltää, koska tapahtumalla on ulkoministeri Haaviston siunaus.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisten idioottien takia rajoituksia tiukennetaan. Jos kaikki käyttäisivät järkeään, ei tarvittaisi edes poikkeuslakia, mutta kun:
- kyllä meidän lapset voi käydä naapurin mummilla virpomassa kuten ennenkin. Se mummi on kuitenkin varannut karkkia
- ja monta muuta vastaavaa.Nauti puistokokoontumisesta, kerro asiasta kaikille kavereillekin ja itke sitten kun Suomessakin kielletään kaikki yli kahden hengen tapaamiset.
Siis nyt on tavattava, kun se on vielä mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
- ja monta muuta vastaavaa.Nauti puistokokoontumisesta, kerro asiasta kaikille kavereillekin ja itke sitten kun Suomessakin kielletään kaikki yli kahden hengen tapaamiset.
Ja tämä poikkeaa viiden lenkkeilijän peräkkäin juoksemisesta miten?
Nuo kaks siideriä ja musiikkiko sua riepoo?
Tai jos sama jengi kahvakuulailisi muutaman metyrin välein, niin se onkin ok?
Lenkkipolut sitte kiinni vaan.
En näe mitään syytä poliisin puuttua asiaan.
Sittenhän julkinen liikenne tulisi oitis lakkauttaa ja kauppoihin sisään max. 9 asiakasta kerrallaan.
Ulkonakaan ei yli 9 seuraavaa vuoroaan odottele?