Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienitissiset ovat miehisempiä myös hormonitasolla

Mieskö
05.04.2020 |

Onko näin? Joku sanoi että pienitissisillä on vajaa estrogeenituotanto. Olen itse pienitissinen ja olen kyllä maskuuliinisen puoleinen kropaltani. Leveät hartiat, kapea lantio yms... Aloinkin nyt miettimään että onko mun hormonitoiminnassa joku vika 😐 Menkat kyllä säännölliset ja normaalit

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
2/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puppua että sinussa tai muissakaan vastaavan mallisissa olisi joku vika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpösis. Mun testit oli ihan yläkanttiin ja jouduttiin aloittamaan lääkitys, että saatiin laskemaan.

Kuppikoko 75G

Nyt sit kasvanut entisestään. Lihasmassa 2 vuodessa vähentynyt ja paino +10kg. Mutta eipä kasva parta enää, että jotain hyvääkin.

Vierailija
4/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paitsi lantio ei ole erityisen kapea, vaan aika normaali, mutta hartiat on leveät ja tissit pienet.

Vierailija
5/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pienirintaisilla ei ole kapea lantio. Voi olla päinvastoin: kapea lantio isorintaisella ja leveä lantio pienirintaisella.

Vierailija
6/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, muija on kyllä hyvin naisellinen tiimalasi ja pienet b-kupit, on kylläkin pystyt ja kiinteät.

Vierailija
7/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin olemattomat tissit, leveät hartiat, kapea lantio ja tuuhea tumma karvoitus... Olen myös miettinyt jotain hormonihäiriötä, mutta ehkä tämä menee ihan luonnollisen variaation piikkiin? Olisi toki kiva, jos voisi jotenkin saada itsestään naisellisemman, olen aina vihannut tosi epänaisellista ääntänikin.

Vierailija
8/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan loogista kyllä tämä ;).

- isotissinen

Vierailija
9/9 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ja ei.