Olen ruumiillista työtä tekevä mies, syön arviolta 5000-6000 kaloria päivittäin. Kadehditko jatkuvaa nälkään jota ilolla tyydytän?
Syön todella paljon, ihmiset eivät koskaan usko vaan hämmästyvät, siis todella runsaita annoksia ja reilusti välipaloja, pakko että jaksaa. Jo nuorena kone miehenä laiva-aikoina laskeskeltiin 6000 kalorin kulutusjuhla, kaikki raejuustot ja muut oli piioerrystä, aamiaiseksi pihvi lihaa ja munia. Salaatti syötiin ämpäristä(laivalla pytsi). En lihoa tai vartalooni ei kerry rasvaa, en ole erityisen atleettinen siten mutta kyllähän toki kunto on hyvähkö ja lihaksiinhan se ravinto työtä tekevällä menee.
On kamalaa ajatella vaikka jotain sievää naisihmistä miettimässä suklaapala AHMIMISTA kun itselle isokin levy on tervetullut välipala. Juon vettäkin kattiloista, jos olen pulloveden varassa niin varaan 6-8 litraa päivä.
En leuhki, jatkuvasti näen miehiä jotka syövät itseäni enemmän, iloitsen vaan kyvystäni ja halustani, oon valmis maksamaan tästä raskaankin ruumiillisen työn hinnan. Äskenkin söin kanan ja nyt jo nuijin pihviä ja viheltelee.
Ja kaikki suklaata syövät mimmit on sieviä!
Kommentit (17)
En kadehdi, konkka tulisi jos joutuisin syömään noin paljon.
Jos otat olutta niin paljonko juot? Tilaatko monesti perhepitsoja?
Huh, tuohon täytyy mennä paljon rahaa. En kadehdi.
Täysin vieraan ihmisen syömiset ei kiinnosta tipan vertaa.
Joudut tekemään töitä elääksesi, eli en kadehdi.
En. Olen tietotyötä tekevä 167 cm. 57 kg nainen ja syön kuin hevonen. Syön aina kun mieleni tekee ja juuri sitä mitä mieleni tekee. En vaihtaisi missään nimessä paikkaa älylllisesti yksinkertaista fyysistä työtä tekevän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi, konkka tulisi jos joutuisin syömään noin paljon.
Laivoille ostetaan isoilta toimittajilta tukusta vero- ja rahti vapaasti muonat. Laivoilla on koko ajan kaikkea tarjolla mitä toimitetaan isoille risteilylaivoille. Kilo hyvää suklaata maksaa 15 senttiä, brasilialainen pihviliha 40 senttiä kilo, laivoilla se muona on työhyvinvoinninkin kilpailuetu eikä kannata pelkkää riisiä puouttaa kun kokonaiskulut on niin pieni muuhun verrattuna. Ja joka kuukaudelta saa kauppalaivassa ostaa 50kg elintarvikkeita bunkraus eli laivaostoehdoilla. Kotiinvietäväsi ulosmyynnissä.
En ole ap mutta merimies
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo.
Toisaalta viimeistään sitten kun jäät eläkkeelle, sinulle voi tulla ongelmia. Kun on tottunut syömään paljon, ei se ruokahalu automaattisesti vähene fyysisen aktiivisuuden vähenemisen myötä. Tämän näkee mm. monesta entisestä huippu-urheilijasta. Joku Jelena Välbekin nykyään aikamoinen tankki, yhden esimerkin vain mainitakseni.
Juti...
En kadehdi. Mun poika 20v. ja lapsen isä ovat samanlaisia. Voivat syödä miten vain. Eivät liho.
Tuollaisilla se keho toimii kun se polttaa koko ajan. Sama kuin ravihevosella, lasken niille ruokia ja se kaikki energia menee suorituksiin ja syviin lihaksiin.
Mä oon sievä vaikka suklaata syönkin. XD
ja siis joo, mullaki vauvasta saakka ollu pohjaton ruokahalu, myös kunto kasvaa tosi nopee ja lihakset. :D un mielestä tää on merkki terveydestä :D
Hyvä, että tyydytät itseäsi. Olet itsetyydyttäjä.
Sodankylän lähimailla oli aikoinaan yritystä kokeilla pitsabuffettia. Sinne ei päässyt asepuvussa ja kyseltiin, ei syödä, tulla leiri? Piti olla nainen mukana että pääsi sisälle.
Minä olen 45- vuotias, hoikka ja urheileva nainen.
Joudun olemaan todella tarkka syömisistä, etten liho. Olen hyvin pienikokoinen ja perus kulutukseni on 1400 kaloria /pvä, jos syön enemmän kuin tuon, lihon.
En pysty syömään vapaasti, enkä todellakaan voi syödä herkkuja usein.
Meitä on erilaisia. Pienikokoisen naisen tulee syödä kuin pienikokoinen nainen.
Itselläni laihduttaminen on haastavaa kum pitäisi syödä maks sen 1000 kaloria per päivä ja jakaa se kaikkiin päivän syömisiin.
Tavallaan joo.
Toisaalta viimeistään sitten kun jäät eläkkeelle, sinulle voi tulla ongelmia. Kun on tottunut syömään paljon, ei se ruokahalu automaattisesti vähene fyysisen aktiivisuuden vähenemisen myötä. Tämän näkee mm. monesta entisestä huippu-urheilijasta. Joku Jelena Välbekin nykyään aikamoinen tankki, yhden esimerkin vain mainitakseni.