Nuoret eivät edes yritä eristäytyä?
Olen nähnyt useampia porukoita nuoria kaupungin keskustassa, mm. läheisessä ostoskeskuksessa ja ylipäätään kadulla. Rehellisesti sanottuna on aika kummallista. Ettekö te vanhemmat voi rajoittaa millään tapaa nuortenne liikkumista? Eikö kiinnosta vai eikö ole auktoriteettia? Luulisi näiden nuortenkin ymmärtävän että nyt ei varsinaisesti ole aika hengata kaupungilla.
T. 20v ja mieluiten kotona juuri nyt
Kommentit (4)
Mopoikäisiä pyörii miltei yhtä paljon kuin ennenkin päiväkodin pihassa porukalla. Nytkin tuossa pihassa on 14 nuorta.
Olen huomannut myös jopa kolmikymppisten vierailevan edelleen toistensa kodeissa aivan kuten ennenkin. Ilmeisesti he kuvittelevat, ettei korona koske heitä, koska sen ikäisillä ei ole kovinkaan suurta kuolleisuutta tilastoissa. Vaikuttaisi myös siltä, etteivät he aivan käsitä, että sen puolitutun vieraan mukana voi kulkeutua virusta sisälle asuntoon, vaikka sillä vieraalla ei itsellään olisi tartuntaa.
Ilmeisesti ei kiinnosta pysäyttää pandemiaa, koska se tappaa "vain" vanhuksia.
Kerrankin voi sanoa, että on jotain hyötyä siitä, että ei ole sosiaalista elämää. Helppoa vaan rullailla koneella erilaisilla sivuilla ja miettiä miten korona minutkin kiertää kun en ulos juurikaan poistu. Eipä sillä, että se korona minua juurikaan pelottaisi. Jos se kohdalleni osuu niin sitten niin on tarkoitettu. Ja jos siihen vaikka satun kuolemaan, niin eipä sekään juuri pelota tai minua hetkauta. Kivempi tietysti, että ei muihin minusta leviäisi.
Terveisin Naispelko27
Miksi he eristäytyisivät? Korona on vaarallinen lähinnä vanhuksille.