Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden lapsi lähdössä syksyllä vaihtoon! Uskotteko että pääsee lähtemään?

Vierailija
05.04.2020 |

Mitä luulette? Mihin maahan olisi lähdössä? Jos reissu peruuntuu, toivon saavani rahat takaisin kyllä. Meni kaikki säästöt ja otin vielä pienen lainan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä taloustilanteessa saattaapi olla että ei lähde kenenkään lapsi yhtään mihinkään ja rajatkin voi olla vielä kiinni.

Vierailija
2/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Sitä ei voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ei... ahdistaa vaan tuo rahan menetys. Ajattelin sen vuoden sinnitellä itse pienemmällä ja kerätä puskurin takaisin. Lapsen terveys tietenkin ykkönen mutta olisin niin lapselleni tämän unelman toteutumisen suonut.

Vierailija
4/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma ettei pääse, sen verran suuri kansainvälinen katastrofi. Vaikka virus katoaisi, talous on kärsinyt ja tulee kärsimään siihen malliin etten tiedä ottaisivatko vaihto-oppilaita vastaan. USAan oli menossa, Kaliforniaan.

Ja vaikka pääsisikin, en tiedä päästäisinkö... Tämä pandemia tulee vaikuttamaan niin moneen asiaan.

Vierailija
5/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma ettei pääse, sen verran suuri kansainvälinen katastrofi. Vaikka virus katoaisi, talous on kärsinyt ja tulee kärsimään siihen malliin etten tiedä ottaisivatko vaihto-oppilaita vastaan. USAan oli menossa, Kaliforniaan.

Ja vaikka pääsisikin, en tiedä päästäisinkö... Tämä pandemia tulee vaikuttamaan niin moneen asiaan.

Onko teille tullut mitään infoa? Meille vaan että ”perhettä ei ole nyt löytynyt vielä mutta siitä lähdetään että matka onnistuu tms.”

Vierailija
6/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että teillä on kyllä ihan laillisestikin oikeus saada nuo rahat takaisin. Ikävää toki nuorelle, että kauan odotettu reissu peruuntuu. Itse uskon tosin, että syksyllä tilanne on jo normalisoitunut aika paljon.

Vierailija
7/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teille tullut mitään infoa? Meille vaan että ”perhettä ei ole nyt löytynyt vielä mutta siitä lähdetään että matka onnistuu tms.”

Valitettavasti radiohiljaisuus täälläkin. :( -4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi