Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää haukkuko muiden vartaloita

Vierailija
05.04.2020 |

Yksinkertaista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on fakta, että ikinä ei voi olla liian laiha, ainakaan miesten mielestä. Eilen jossain keskustelussa joku mies sanoi mm. Nina Lahtisen ja Sara Siepin olevan lihavia.

Anoreksia on hyvin pitkälti miesten esineellistämisen ja naisen tälle alistumisen tuotosta. Sairasta. Sairainta ikinä.

Sinä olet kyllä jonkinlaisen aivopesun uhri. En nimittäin ikinä ole kuullut miehen sanovan ketään lihavaksi. Yksi miespuolinen kaverini sanoi, ettei oikein syty ylipainoisista, mutta katukatselmuksessa kävi ilmi, että hänelle se ylipaino sitten todella tarkoitti jenkkityylin ylipainoa.

Naiset ne ovat, jotka osoittelevat toisiaan lihaviksi ja laudoiksi ja yhtään miksikään.

Voit olla ihan onnellinen jos et ole tähän törmännyt. Tänkin ketjun trollit ei ole kovin kaukana niistä jutuista joita oikeastikin voi kuulla.

Minä itse olen hoikka, ja seurustelukumppanini ovat toivoneet minun lihovan, että olisin seksikkäämpi. Pitää kuulemma olla mistä ottaa kiinni, mahakaan ei haittaa.

Näitä kokemuksia vertaillessa tulee ennemminkin mieleen, että jotkut miehet nyt vain haluavat loukata naista ja arvostelevat, olipa nainen minkä muotoinen tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä