Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkitko naapurin roskia

Vierailija
05.04.2020 |

Itse tutkin ja olen löytänyt ihan käyttökelpoista tavaraakin välillä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Minua ei kiinnosta paskaakaan, mitä naapurit puuhailevat, mutta jostain syystä joitakin naapureitani näyttää elämäni kiinnostavan. Hankkisivat ihan oman elämän.

Vierailija
2/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en koskisi roskiksiinsa millään. Välillä epäilen että joku käy minun roskapöntössäni kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia saatanan hulluja sitä onkin *facepalm*

Vierailija
4/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kurkin mitä roskapussista pursuaa tai katson tarkemmin läpinäkyviä roskapusseja. Tämä silloin kun heitän omatkin roskat astiaan. Normaalia uteliaisuutta vilkuilla :D

Vierailija
5/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kurkin mitä roskapussista pursuaa tai katson tarkemmin läpinäkyviä roskapusseja. Tämä silloin kun heitän omatkin roskat astiaan. Normaalia uteliaisuutta vilkuilla :D

Mainittakoon vielä, että tutkiminen tapahtuu pelkästään SILMILLÄ.

Vierailija
6/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olen keksinyt muutakin ajanvietettä.

Vierailija
7/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole friikki.

Vierailija
8/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Aikanaan asuin eräässä kerrostalossa, jossa mummelit tulivat aika usein pihalla selittämään, että mitä minä olin roskiin laittanut.

Vierailija
9/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä kumpi on omituisempaa ja puistattavampaa; se että joku haluaa tietää mitä toisen roskapussi sisältää vai se, että saman ihmisen mielestä sellainen on normaalia...

Vierailija
10/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kiinnostaa tuollainen kuvittelevat saavansa niistä tietoa ja kyllähän niistä saakin; lääkkeistä, ruuista, sekiselämästä, mahdollisesti raha-asioista jos on sattunut vaikka pankkiautomaatin kuitti menemään mukana roskiin jne. Harvoin roskista tosin saa mitään sellaista tietoa, että sillä olisi mitään todellista merkitystä. Ehkä jonkun julkkiksen roskiksesta voi sellaisia saada jos ei ole ymmärtänyt ottaa huomioon asiaa...

Vierailija
11/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu

Vierailija
12/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja saan tutkia aivan rauhassa, koska mummoihin menee täydestä kun pidän harmaata lyhyttä peruukkia suojalasien ja uv-valon kanssa ja sanon olevani krissom seeässiistä.

Vierailija
13/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin just Satisfyerin roskiin. Mee vaan kaivamaan se sieltä. En ite tykännyt siitä.

Vierailija
14/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oon löytänyt ihan arvokasta tavaraa myös esim. valurautapannuja löytyy usein, ihmiset eivät ymmärrä, että nää poltetaan puhtaaksi, eikä roskiin jonkin pohjaanpalaneen puuron takia..

Vierailija
15/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin just Satisfyerin roskiin. Mee vaan kaivamaan se sieltä. En ite tykännyt siitä.

Käytetty Pilluimuri ????  MISSÄ ?????? Meen hakemaan sen HETI !

Vierailija
16/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytetty Pilluimuri ????  MISSÄ ?????? Meen hakemaan sen HETI !

::::D

Vierailija
17/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas. Ei ole tervettä tonkia naapurin roskia. Oikeasti.

Ne marketien tai ruokakauppojen dyykkarit ovat eri asia, mutta tuo menee jo henkilökohtaiseksi. Minulle olisi kauhistus jos joku sairas ihminen tonkisi kaikki mitä roskiin olen halunnut heittää, siellähän on vaikka mitä minun elämästäni kertovaa.

Vierailija
18/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Minua ei kiinnosta paskaakaan, mitä naapurit puuhailevat, mutta jostain syystä joitakin naapureitani näyttää elämäni kiinnostavan. Hankkisivat ihan oman elämän.

juuri näin.

Vierailija
19/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpia aarteita, joita olen heittänyt roskiin ovat olleet täysin paskaiset ripulipikkuhousut sekä paskapökäle muovipussissa. Jouduin paskomaan pussiin kun pönttö oli tukossa.

Vierailija
20/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUO ei ole NORMAALIA uteliaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme