Kukaan ei tule koskaan rakastamaan minua.
Millaiseksi kuvittelette ihmisen, joka ei saa ikinä rakkautta.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta vähän, niin kyllä se siitä.
Tämä tekee surulliseksi. Juuri tällaisia ihmiset ovat. Voisitteko hetken ajan miettiä onko tätä pakko sanoa? Voisinko jättää sen omaan päähäni? Onko pakko olla ilkeä? Mitä jos oikeasti tuolla ihmisellä onkin asiat huonosti ja tämä minun kommenttini voi olla viimeinen niitti? Btw minulla on syömishäiriö. Ei, minä en tästä kaadu. Mutta joku toinen voisi murtua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Isorintainen blondi. Vain pervot kiinnostuvat, mutta kukaan ei rakasta koska tissit on rakkauteen liian isot. Kelpaavat vain seksiin.
En usko, että kovin moni mies antaisi ison rintavarustuksen tulla rakkauden tielle. Mutta yleistystähän se vain on, kuten sinunkin toteamuksesi.
Jos kuitenkin haluat rakkautta, siihen on selkeä tie. Ala käyttäytymään rakastettavasti.
Listaa aluksi vaikka kolme piirrettä, mitkä useimmista ihmisistä ovat viehättäviä. Sitten alat elämään niiden mukaan.
Vaikkapa toisten myötätuntoinen kuunteleminen: lopeta jatkuva valitus ja kuuntele muiden huolia.
Tai negatiivisuus: etsi asioiden positiiviset puolet ja kiitä ja kannusta muita.
Tuntemistani naisista kaikkein suosituimpia ovat olleet kaksi, jotka olivat iloisia, myötätuntoisia, ei itseään korostavia. Toinen heistä oli kasvoiltaan lähes ruma, toinen reippaasti ylipainoinen. Kummallakin ottajia vaikka kuinka.
Ei ne miehet niin pinnallisia ole, mitä usein kuvitellaan. Sama pätee myös naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin haluat rakkautta, siihen on selkeä tie. Ala käyttäytymään rakastettavasti.
Listaa aluksi vaikka kolme piirrettä, mitkä useimmista ihmisistä ovat viehättäviä. Sitten alat elämään niiden mukaan.
Vaikkapa toisten myötätuntoinen kuunteleminen: lopeta jatkuva valitus ja kuuntele muiden huolia.
Tai negatiivisuus: etsi asioiden positiiviset puolet ja kiitä ja kannusta muita.
Tuntemistani naisista kaikkein suosituimpia ovat olleet kaksi, jotka olivat iloisia, myötätuntoisia, ei itseään korostavia. Toinen heistä oli kasvoiltaan lähes ruma, toinen reippaasti ylipainoinen. Kummallakin ottajia vaikka kuinka.
Ei ne miehet niin pinnallisia ole, mitä usein kuvitellaan. Sama pätee myös naisiin.
Haluaisin, että joku rakastaisi minua. En vain, että joku rakastaisi. Toki voisin muuttaa itseäni, mutta se en olisi minä. Mutta voihan se olla niin, että olen niin hirveä ihmisenkuva, että ilman muutosta se ei ole mahdollista. Yritän olla hyvä ihminen. En kerjätä rakkautta, mutta toimia oikein. Kiitos, että kuitenkin jaksoit vastata näinkin pitkästi.
ap
Jäi epäselväksi...
Haetko kaksin olevaa rakkautta (intohimoa,täydellistä ihastumista)
Vai
Välittämistä (siis oikeaa rakkautta)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin haluat rakkautta, siihen on selke
ä tie. Ala käyttäytymään rakastettavasti.Listaa aluksi vaikka kolme piirrettä, mitkä useimmista ihmisistä ovat viehättäviä. Sitten alat elämään niiden mukaan.
Haluaisin, että joku rakastaisi minua. En vain, että joku rakastaisi. Toki voisin muuttaa itseäni, mutta se en olisi minä. Mutta voihan se olla niin, että olen niin hirveä ihmisenkuva, että ilman muutosta se ei ole mahdollista. Yritän olla hyvä ihminen. En kerjätä rakkautta, mutta toimia oikein. Kiitos, että kuitenkin jaksoit vastata näinkin pitkästi.
ap
Me kaikki muutumme elämän myötä johonkin suuntaan. Ja olemme silti sama ihminen. Meitä muuttaa kokemuksemme, ihmiset ympärillämme, mutta myös omat tavoitteemme. Monet muuttuvat katkeraksi, toiset osaavat antaa anteeksi, ja muuttuvat kypsiksi, tasapainoiseksi ihmisiksi.
Sinä voit itse asettaa tavoitteita sille, millaiseksi haluat tulla. Et ole sokean kohtalon uhri.
Tuskin minuakaan:( Narsitiperhe opetti jo lapsena etten ole minkään arvoinen ja varsinkaan aidon rakkauden:( Tuhosivat niin hyvin, että tuskin osaisin itsekään mitään antaa enkä kyllä vastaanottakaan.
Onko tuolla lopulta mitään väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintainen blondi. Vain pervot kiinnostuvat, mutta kukaan ei rakasta koska tissit on rakkauteen liian isot. Kelpaavat vain seksiin.
En usko, että kovin moni mies antaisi ison rintavarustuksen tulla rakkauden tielle. Mutta yleistystähän se vain on, kuten sinunkin toteamuksesi.
Minunkin aviomies tykkää pienirintaisita, mutta niin vain kävi että joutui tällaisen isorintaisen mieheksi ... No koittaa miehekkäästi kestää ;)
Ap, rakastatko sinä itseäsi? Tiesitkö, että on yksi joka ainakin rakastaa, Jeesus ? Elämä on parempaa kun tämän tajuaa, tsemppiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä on isorintainen blondi, jolla on kokemusta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En tunne sinua, enkä siksi puhu nyt sinusta.
Maailma on täynnä kusipäisiä ihmisiä, jotka voivat käyttäytyä toisia kohtaan todella ikävästi ja samaan aikaan huutaa ettei kukaan heitä rakasta sellaisina kuin he ovat. Ja ovat aivan oikeassa. Mikä siis on ratkaisu tähän?
Sinulle, Ap, toivon parantumista ja voimia näinä vaikeina aikoina erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä on niin paljon alapeukkuja :O Asiaahan tässä oli.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin aviomies tykkää pienirintaisita, mutta niin vain kävi että joutui tällaisen isorintaisen mieheksi ... No koittaa miehekkäästi kestää ;)
En halunnut laittaa miestä kärsimään vaan sanoin että ota se pikkutissinen niin tulet onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä on isorintainen blondi, jolla on kokemusta asiasta?
Luulenpa että oikeasti nyt ihan joku muu on oikean rakkauden tiellä kuin sinun rintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut laittaa miestä kärsimään vaan sanoin että ota se pikkutissinen niin tulet onnelliseksi.
:D Jos oikeasti vääränkokoiset tissit tekee jostakusta onnettoman, niin...
Itselleni oli tärkeää että mies on fiksu. Tuollaiset oikeasti epäolennaisuudet ei tietenkään estä rakkautta <3 Ei hänkään näyttänyt aivan Brad Pittiltä, mutta se ei estänyt avioliittoamme.
*näistä ylipäässeet, nyt onnelliset ;) *
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta vähän, niin kyllä se siitä.
Tämä tekee surulliseksi. Juuri tällaisia ihmiset ovat. Voisitteko hetken ajan miettiä onko tätä pakko sanoa? Voisinko jättää sen omaan päähäni? Onko pakko olla ilkeä? Mitä jos oikeasti tuolla ihmisellä onkin asiat huonosti ja tämä minun kommenttini voi olla viimeinen niitti? Btw minulla on syömishäiriö. Ei, minä en tästä kaadu. Mutta joku toinen voisi murtua.
ap
Onko sitten kauniimpaa sanoa, että hanki apua niihin elämäsi ongelmiin, jotka sinua haittaavat, esimerkiksi mainitsemaasi syömishäiriöön? Apu tulee hyvin pitkälti siitä, että alkaa pitämään itsestään huolta, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Tyypillisesti tähän kuuluu kivuliaitakin taipaleita ja ensimmäinen niistä alkaa siitä, kun tosiasiat myöntää itselleen.
Isot tissit blondit hiukset ja tiukka peba nii kyllä rakastaisin boonusta on työväli ;)
Up