Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle antaisit ennemmin 500 euron setelin?

Vierailija
05.04.2020 |

Työttömälle 25 vuotiaalle Mikalle joka on ollut vain kerran työkkärin määräämässä keikkatöissä vai 80-vuotiaalle Kaisa-mummolle joka tehnyt menestyksekkään elämän yrittäjänä ja tehnyt hyviä sijoituksia eläkettä varten?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummallekaan - molemmat ovat loisia, jotka tuhlaavat Minulle tarkoitettua hengitysilmaa. Rahalla ostaisin viinaksia itselleni.

Vierailija
2/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tossa ne menis Mikalle, sosiaalitukena ja Kaisalla on 500 000 egeä pankissa valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kummallekaan - molemmat ovat loisia, jotka tuhlaavat Minulle tarkoitettua hengitysilmaa. Rahalla ostaisin viinaksia itselleni.

Älähän viitsi nimitellä Kaisaa loiseksi, olet itse sellainen, Kaisa-mummo on maksanut sinunkin koulunkäynnin ja sairaanhoidon, hampaat jne veroissaan.

HÄPEÄ.

Vierailija
4/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi kummallekkaan. Kaisalla on jo tarpeeksi rahaa ja jos taas annat työttömälle ilmaista rahaa niin tämä pysyy vielä varmemmin laiskottelemassa kotona eikä mene töihin. Rahalla kun on voimakkaasti passivoiva vaikutus.

Vierailija
5/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummallekaan. Kaisa ei tarvitse ja Mika kännäis ja hakkais muikkelinsa. Pitäisin itse bensarahaksi.

Vierailija
6/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikalle. Mummo on saanut marssia vakityöhön kansakoulunsa huonosti läpi rämmittyään, ja kelliä siellä eläkkeelle asti.

Mika on syntynyt vähän eri aikakauteen ja enää ei kävellä työpaikan ovista sisään ja jäädä sinne löllimään kymmeniksi vuosiksi.

Mummeli on maksanut omista eläkkeistään pilkkahinnan.

Vierailija
7/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän viitsi nimitellä Kaisaa loiseksi, olet itse sellainen, Kaisa-mummo on maksanut sinunkin koulunkäynnin ja sairaanhoidon, hampaat jne veroissaan.

HÄPEÄ.

Itse olen hammashoitoni yksityisellä käteisellä maksanut, enkä ole Kelasta korvauksia ruinannut. Taidat olla aika k u s i p ä i n e n tapaus, kun jaat noita häpeätuomioitasi? Suosittelisin Sinulle Marinin kannattamaa eutanasiaa.

Vierailija
8/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kummallekaan. Jos olisivat äitini ja poikani, niin siinä tapauksessa miettisin, kumman tarve on akuutimpi.

Vierailija
9/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄPEÄ.

Itse olen hammashoitoni yksityisellä käteisellä maksanut, enkä ole Kelasta korvauksia ruinannut. Taidat olla aika k u s i p ä i n e n tapaus, kun jaat noita häpeätuomioitasi? Suosittelisin Sinulle Marinin kannattamaa eutanasiaa.

Eipä se eutanasia sinullekaan pahaksi olisi.

Ohis

Vierailija
10/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikalle, se tarvii sitä enemmän, Kaisalla on jo tarpeeksi rahaa ennestään. Sitäpaitsi Kaisa ei ole veroja maksamalla maksanut omaa eläkettään, vaan silloisten eläkkeellä olevien. Kaisan eläkkeen maksaa nykyiset työelämässä olevat.

Vierailija
11/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olenkin demari ja lupaisin kummallekin 300, antaisin molemmille 150 ja pitäisin itse 200. Kaikki olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
12/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummallekaan. Toinen ei tarvitse ja toinen ei ansaitse.

Vaan eipä tässä munhenkilötiedot haluamisesta ole kyse. Tuen verovaroin molempia tasapuolisesti jatkuvasti.

Vierailija
13/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄPEÄ.

Eipä se eutanasia sinullekaan pahaksi olisi.

Ohis

Onko Ohis se sama Ohis, joka ei olisi sulkenut Suomen rajoja saadakseen tänne pitkäkyr-päi-si-ä kee-ne-reitä?

Muutama tuhat Kreikasta ja saman verran Ruotsista, koska sikäläinen sosiaaliturva on muka riittämätön...

Vierailija
14/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko sinulla edes sitä 500€ seteliä. Nehän lopetettiin.

Vierailija
15/15 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömälle Mikalle, koska hän kuitenkin käyttää ne rahat johonkin, luultavimmin lähikauppaan, ja pitää taloutta pyörimässä sillä tavoin. Kaisa-mummo vain hilloaa niitä rahoja ja luultavasti sijoittaa johonkin ulkomaiseen firmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi