Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta aiheuttaa valtava uupumus ja henkinen pahaolo. Mistään ei voi koskaan keskustella kun aina joku ittuilee.

Vierailija
05.04.2020 |

Mä tiedän että trollit tästä innostuvat ja alkaa taas tulemaan kaikkea inhottavaa mutta kirjoitan silti.

Tämä olisi erinomainen palsta keskustella elämän pulmista mutta se on täysin mahdotonta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli melko asiallinen palsta vuosia sitten, kunnes miehet saapuivat.

Meinaatko, että naiset pysyvät aina asialinjalla? Missä maailmassa elät?

Ja nyt ei enää tähän vastauksia. Vaikka kommentti miehistä ei ollut asiallinen, siihenei ollut tarvetta vastata koska se oli alun alkaenkin selvästi t y p e r ä

Typerä on oma kommenttisi.

Vierailija
22/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää paikka on mummoutunut siinä syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutat myös omalla käytökselläsi ja sanavalinnoillasi ikävää kirjoittelua ap. Täälläkin on lähes aina vanha sananlasku voimassa, eli niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Tämä tyylilaji jossa esitetään anonyymistä tuntemattomasta joku väite ikäänkuin totuutena on sitä pökerryttävintä provosointia mitä tällä palstalla näkee. Kuinka vanha sinä olet? Mistä päin Suomea sinä olet?

Vierailija
24/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä mummoista joten mummoja pitää loukata aina kun voi. Mummot pilaa kaiken.

Vierailija
25/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja joka ketjussa aletaan aina jankkaamaan jostain ihan asiaan kuulumattomasta monen sivun verran.

Vierailija
26/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku kirjoittaa jotain vähän väärin tai hassusti, niin koko ketju täyttyy kuittailusta eikä kukaan kommentoi kunnolla. Kiva jos jostain huolestuneena hakenut täällä kokemuksia tai vertaistukea ja ketjun avatessaan näkee että jes, 17 vastausta! Niitä selatessa huomaakin, että kaksi niistä on asiallisia vastauksia ja loput 15 on takertuneet siihen väärään sanaan tai kirjoitusvirheeseen ja vinoilevat siitä.

Näitä näkyy usein, itsellenikin on ainakin kerran käynyt näin.

Vierailija
27/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän vastata aina niin, että jos omat kasvoni ilmestyisivät viestin yläpuolelle, en joutuisi häpeämään sanomisiani.

Ja varsinkin tällaisena aikana, kun tämä oikeasti saattaa olla jonkun yksinäisen yksi harva kommunikointi kanava, olis mielestäni ystävällisyys enemmän kuin tärkeää.

Kuvittele oikein mahtava kitarariffi ja siihen päälle lemmyltä karjaisu joooo! Sen verran vanha hevari tykkää sun puheista. Sehän ei näy mutta täältä niinku rekan kokoinen yläpeukku. Tuo on kova juttu että uskaltaa omalla naamalla.  Arvostan tyyppejä jotka uskaltaa. Mä voisin myös vaikka tämmöinen naama.

Vierailija
28/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä mummoista joten mummoja pitää loukata aina kun voi. Mummot pilaa kaiken.

Tule livenä haukkumaan mulle mummoja. Siitä en voi luvata mitään hyvää. Parhaassa tapauksessa saat vain sanallisen opetuksen.

Vierailija
29/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juurikin olisin halunnut nuorena ihmisenä keskustella esim. terveydestä tai yliopistoon pääsemisestä mutta aina tulee vain todella ikäviä kommentteja. Olipa niin tai näin, niin aina se sama ja yhtä tyly vastaanotto.

Tämä vaikuttaa minuun todella negatiivisesti :,( turhautuu ja kyynistyy. Olisi kiva kun joskus voi anonyymina netistä muiden kanssa keskustella eri työpaikoista, koulutuksista jnejne...

Olen alkanut käymään ulkomaalaisilla palstoilla ja siellä ollaan kivoja ja ystävällisiä. Mutta kuin asutaan Suomessa niin pitäisi saada keskustella suomalaisista asioista. Onko aikuiset ihmiset oikeasti noin tärähtäneitä että pitää nuorille ittuilla??

On muuten ihan uskomaton ero verrattuna suomen keskustelupalstoihin. 

Vierailija
30/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi suomalaiset haluavat aina kääntää kaiken toista vastaan :,(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi