Onko luunapin antaminen lapselle mielestäni ok?
Kommentit (16)
Sinin mielestäsi näköjään on, mutta minun mielestäni ei.
No ei todellakaan ole.
Lennähdäs nyt, trolli, sinne mist oot tullutkin.
Ihan lähtökohtaisesti se on laiton. Etkö saa lastasi kiellettyä ihan puheella?
Olisiko ok, että antaisin sinulle luunapin?
Luunappi nyt ei edes satu, joten totta kai on.
Ennen oli, nykyisin ei. Ymmärrän kyllä vanhempia, joiden pinna katkeaa joskus, kun omat rakkaatkin lapset voivat välillä olla ihan hirveän rasittavia, etenkin jos on itse väsynyt ja tilanne kärjistyy. En hyväksy mitään fyysistä rangaistusta missään tilanteessa, silti olen ääritilanteessa tukistanut lasta, ihan kun se olisi sekunnissa jostain solumuistista se käytösmalli ilmestynyt. Luunappi varmaan on lievin näistä, mutta ei sekään siis ole ok. Miksi lapsia saisi fyysisesti kurittaa, kun ei aikuisiakaan saa. Ketään ei saa, eläimiäkään.
Aikuisiakin pitäisi kyllä ruveta kurittamaan fyysisesti. Julkiset raipat olis ok.
Ei ole ok, eikä ole edes mikään mielipide-asia, vaan ihan yksiselitteisesti laki kieltää.
Tosi hyvät vastausvaihtoehdot. "Normaalia" , "ihan ok" miten olisi vaikka "epänormaalia" tai "ei hyväksyttävää". Miksi lapselle pitäisi tuottaa fyysistä kipua??
Mä haluan töissä antaa karttakepillä näpeille, kun aikuinen alainen tekee virheen. Onko Ok?
Ap voi pyytää puolisoaan tai jotain muuta aikuista mojauttamaan hänelle luunapin, niin voi sitten miettiä uudelleen.
ja ahnesukupolvirölli teki taas aloituksen,
tappakaa se nälkään
No?
Mitä mieltä olet?
En voi tietää.
Kerro toki?
on.