Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Desifioitteko ruokapakkaukset kotona?

Vierailija
05.04.2020 |

Näin joku suositti Ilta-Sanomien kommenttikentässä kauppareissun jälkeen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuoin. Saippua hajottaa viruksen rakenteen.

Vierailija
22/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pyyhi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mulla nyt sattuu olemaan desinfiointiliinoja edellisen työpaikan jäljiltä ja hyvin huono luotto muihin.

0/5.

Mitäs kysyt, jos ei vastaus kelpaa? Entinen kollega aivasteli kämmeniinsä ja teki potilaiden voileivät paljain käsin. Varmaan tekee edelleenkin.

Juu, aivastus- ja yskimishygienia on monelta aivan hukassa. Väitän, että on monelle jopa ihan vieras käsite.

Minä ajattelin välttyä kauppareissuilta tilaamalla ruuat noutopalveluna tai suoraan kotiin. Nyt ne vaan ovat aivan täyteen buukattuja, tottakai. Emme omista autoa ja nelihenkisellä perheellä, jotka nyt kaikki olemme kotona, ruokaa ja maitoa kuluu ihan älyttömästi. Kotiinkuljetus olisi siis ollut arkea helpottava ja aikaa säästävä asia (kauppaan 5km). Paikallisessa sanomalehdessä (Länsi-Suomi) oli uutisjuttu kysynnän noususta ja kuva kahdesta keräilijästä - toinen kääntyneenä vähän kamerasta pois päin, pää kumarassa ja kädet nenän ja suun edessä. Eli todennäköisesti aivasti käsiinsä ja jatkoi keräilyä niillä räkäisillä käsillään. Omat tilaushaluni menivät siinä.

Vierailija
24/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika hygieenisyys tappaa!

Vierailija
25/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, liika desinfiointiaineen käyttö ei ole hyväksi. Tulee muita superviruksia ja -bakteereita.

Vierailija
26/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mulla nyt sattuu olemaan desinfiointiliinoja edellisen työpaikan jäljiltä ja hyvin huono luotto muihin.

0/5.

Mitäs kysyt, jos ei vastaus kelpaa? Entinen kollega aivasteli kämmeniinsä ja teki potilaiden voileivät paljain käsin. Varmaan tekee edelleenkin.

_Minä_ en kysynyt. Reagoin hömelöihin vastauksiin.

Ja _minä_ vastasin, kun kysyttiin. Epäluottamus on peräisin noilta ajoilta. Jos ammattilainen tekee noin, peruspena tekee todennäköisemmin. Yäk.

Kenen pitäis noista asioista edes välittää? Hysteerikko!

Mä välitän, sekä itse että puoliso ollaan riskiryhmää. 

Voi jeesus, mitä pelleilyä!

Vierailija
27/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Juu, aivastus- ja yskimishygienia on monelta aivan hukassa. Väitän, että on monelle jopa ihan vieras käsite.

Minä ajattelin välttyä kauppareissuilta tilaamalla ruuat noutopalveluna tai suoraan kotiin. Nyt ne vaan ovat aivan täyteen buukattuja, tottakai. Emme omista autoa ja nelihenkisellä perheellä, jotka nyt kaikki olemme kotona, ruokaa ja maitoa kuluu ihan älyttömästi. Kotiinkuljetus olisi siis ollut arkea helpottava ja aikaa säästävä asia (kauppaan 5km). Paikallisessa sanomalehdessä (Länsi-Suomi) oli uutisjuttu kysynnän noususta ja kuva kahdesta keräilijästä - toinen kääntyneenä vähän kamerasta pois päin, pää kumarassa ja kädet nenän ja suun edessä. Eli todennäköisesti aivasti käsiinsä ja jatkoi keräilyä niillä räkäisillä käsillään. Omat tilaushaluni menivät siinä.

Auts. Ymmärrän. Mistä tulikin mieleen, eilen rapussa tuli vastaan postimies, ilman käsineitä, eli muitakin ohjeista piittaamattomia löytyy. Posti ei niin ällötä, maatkoon eteisen lattialla, mutta kenenkään vieraan räkänäpin basilleja en ota keittiöön.

Vierailija
28/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

_Minä_ en kysynyt. Reagoin hömelöihin vastauksiin.

Ja _minä_ vastasin, kun kysyttiin. Epäluottamus on peräisin noilta ajoilta. Jos ammattilainen tekee noin, peruspena tekee todennäköisemmin. Yäk.

Kenen pitäis noista asioista edes välittää? Hysteerikko!

Mä välitän, sekä itse että puoliso ollaan riskiryhmää. 

Voi jeesus, mitä pelleilyä!

Ammattitauti, koronaversio.

Vierailija
29/29 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee kätensä sen jälkeen kun on tyhjentänyt ostoskassit. Se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän