Minusta Jasper Pääkkösen näytteleminen on teennäistä, olenko ainoa?
Kaikki Jasperin kohtaukset, jotka olen nähnyt, niin niissä se on minusta ollut jännittynyt ja teennäinen, joten en ymmärrä hehkutusta hänestä, koska minusta se näytteleminen on huonoa.
Kommentit (38)
En ole kuunaan näytellyt niin en osaa sanoa. Pitäisi joskus kokeilla.
Saako siitä jotain etua?
Et ole ainoa. Toisaalta en ole nähnyt hänen viime aikaisempia töitään, Viikinkejä tai sitä Spike Leen leffaa, joten saattaa olla että on kehittynyt. Ainakin Matti-elokuvassa oli jäätävän huono.
Yhtä uskottava näyttelijänä kuin Stubb empatiaprofessorina.
Pääkkösen "näytteleminen" on lähinnä vain tuijottamista. Luulee toljottamisellaan myös haastatteluissa näyttävänsä syvällisen älykkäältä. Katsokaa fotoja kalojenrääkkääjästä.
Sössötävä Saku Salin.
Oli se hot silloin 1998, 13-vuotiaan minun märkäuni.
Makuasia. Mä tykkään Jasperista ja tosi hyvä Blackkklansmanissa.
KKK:ssa oli mielestäni hyvin vakuuttava, oikein karmiva suorastaan, muuta en ole häneltä nähnyt.
Monista muista näyttelijöistä mietin kyllä tota samaa, esim vaikka Jack Nicholson, joka on muka niiin hyvä, mutta sehän vaan toistaa samaa rasittavaa maneeria silmienpyörittelyineen ja puhkumisineen roolista toiseen.
Jasper on todella hyvä näyttelijä. Moni on vain Jasperin ulkonäöstä kateellinen. Huonot näyttelijät eivät Suomesta todellakaan pääsisi Hollywoodiin.
Kateellisten kitinää. Aina jonkun mielestä joku "ei osaa laulaa" tai joku "ei osaa näytellä".
Asemansa kertoo paljon yleisöstä.
on erittäin huonoa kuten oikeastaan kaikilla suomalaisilla "teatterikorkean" tyypeillä. Kesäteattereista jne löytyy hyviä näyttelijöitä.
Monen miehen mielestä kaikki komeat miehet ovat huonoja näyttelemään esim. Di Caprio joka on yksi parhaita näyttelijöitä koskaan.
Oli hyvä myös Napapiirin sankareissa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Toisaalta en ole nähnyt hänen viime aikaisempia töitään, Viikinkejä tai sitä Spike Leen leffaa, joten saattaa olla että on kehittynyt. Ainakin Matti-elokuvassa oli jäätävän huono.
Matti-leffa oli ainakin tosi surkea roolisuoritus, luki kaikki vuorosanat kuin suoraan paperista, monotonisella äänellä. Kamalaa katsottavaa! Muistan kun täällä ihmiset hehkutti miten hyvin jasper veti roolin. En voi ymmärtää.
Tosi vähän olen nähnyt Jasperia, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt, ihan poikkeuksellisen hyvä ja aito. Hyvä että menestyy suuremmilla areenoilla, ihan oikein sille. Joku yllä sanoi, että jotkut vain dissaa komeita miehiä, mutta minusta esim. DiCaprio ei ole osannut näytellä pätkääkään sen jälkeen, kun hänestä tuli tähti parikymmentä vuotta sitten. Ei se kyllä kauhean komeakaan ole. :) Jostain syystä moni arvostaa "näyttelemistä" eli teennäistä ja yliampuvaa efektihakuista käytöstä, kun taas minusta hyvä näytteleminen on sitä, että hahmo tuntuu uskottavalta ihmiseltä eikä nimenomaan hahmolta.
Pitkälle on poika Salkkareista päässyt. Hienoa, että teki viime kesänä comebackin rooliinsa. Tietynlaisena kiitoksena. Tuskin jälkeenpäin on välttämättä ylpeä sarjasta, mutta oli ponnahduslauta elokuvamaailmaan.
Esim vikings-sarjassa teki aina pahaa katsoa kun hän näytteli. Valovuoden ero Peter franzenin jonka kanssa sarjassa usein kaksikkona. Muuta en ole nähnyt. Mutta vikingsissä juurikin tosi teennäinen ja tekemällä tehty meininki.
Jasperillehan ei taida olla näyttelijäkoulutusta.
Uppista :-)