Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääks naiset siitä, kun niiden tissejä puristellaan?

puristelijapoju
04.04.2020 |

Vai onkse sama kun esim. kättä puristais? 🤔

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään paljon, kun niitä hyväillään. Semmonen kovakourainen puristelu ei tunnu tietenkään hyvältä.

Vierailija
2/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovinkaan moni innostuu sellaisesta HONK HONK -puristelusta. Se tuntuu epämiellyttävältä, jopa sattuu. "Leipominen" on eri juttu, vaikka terminä kyllä ällöttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama kuin kättä puristaisi. Mä tykkään ja kiihotun tissieni puristelemisesta kunhan ei liian kovaa puristella. Sellainen hellä ja intohimoinen leipominen on niin ihanaa.

Vierailija
4/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tykkääkö kun mies am puu sperm at naamalle?

Jotkut varmaan tykkää, jotkut ei.

Vierailija
5/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan joltain livenä, naiselta.

Vierailija
6/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä akka tykkää yhtään tissien hyväilystä, puristelusta tai yhtään mistää.

Sillä on kuitenkin tosi hyvät kiinteät kauniit tissit.

Vierailija
7/30 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään, etenkin sellaisesta leipomisesta. Puristelen/leivon itsekin tissejäni esim. kun katson jotain leffaa tai makoilen sängyssä ja odottelen unta.

Olisi kamalaa olla sellaisen miehen kanssa, jota ei kiinnostaisi tissini.

Vierailija
8/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään, etenkin sellaisesta leipomisesta. Puristelen/leivon itsekin tissejäni esim. kun katson jotain leffaa tai makoilen sängyssä ja odottelen unta.

Olisi kamalaa olla sellaisen miehen kanssa, jota ei kiinnostaisi tissini.

Juuri näin minullakin. Tissien suukottelu ja kevyt näykkiminen on myös tosi kiihottavaa. Fritsuja ei kuitenkaan saa imutella, vaikka mieheni niitä joskus tekeekin.

Vierailija
9/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös. Vaimon saa käyntiin nännejä hyväilemällä ja luulenpa joskus saaneeni tuotettua pelkästään rintoja hyväilemällä hänelle orgasmin. Lämmittelyn loppuvaiheessa rintoja pitää jo imeä rajustikin ja naidessa saa (tai pitää) leipoa ihan kunnolla. Hänelle rinnat ovat iso osa hänen seksuaalisuuttaan. Tosin ne ovatkin aina olleet pieneen kroppaan nähden poikkeuksellisen kookkaat ja ryhdikkäät, johtuneeko siitä sitten.

Vierailija
10/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paremmin orkun, kun myös rintoja ja nännejään ”käsitellään”.

Vierailija
11/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin tykkäisin mutta harmi vaan mun mies on enemmän pylly miehiä. Aika harvoin tisseihin koskee ja silloinkin vaan ihan hetkellisesti.

Vierailija
12/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä paljon siitä, kun aviomieheni puristeli rintojani.

N40+

Vierailija
13/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
14/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vihaa kun hänen kauniita rintoja kosketaan. Ärsyttää.

Vierailija
15/30 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot, kiinteät pystyt rinnat ja pidän siitä että niitä hyväillään ja niille lauetaan.

Vierailija
16/30 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ku rintoja puristellaan ja  teen sitä itekkin ku oon levossa sohvalla. Tulee ihana olo ja välillä koskettaa puristaa kiima nappeja ( nänniä) Aah siitä saa ihan tunteen). 

Vierailija
17/30 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ku rintoja puristellaan ja  teen sitä itekkin ku oon levossa sohvalla. Tulee ihana olo ja välillä koskettaa puristaa kiima nappeja ( nänniä) Aah siitä saa ihanan tunteen). 

Vierailija
18/30 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla = kookkaaksi varustellut  rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä,  se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääse niiden kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!! 

Vierailija
19/30 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla = kookkaaksi varustellut  rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä,  se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääse niihin kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!! 

Vierailija
20/30 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla = kookkaaksi varustellut  rinnat ja huutaa koskettelua ku oon yksin. Sitä niille annan ja nautin ku puristelen niitä,  se todella nautintoa. Naiselle pitää olla kokoa rinnoissa et ne = näyttävät ja kiihottaa miestäkin. Nytkin pääsen niihin kiinni ku lopetan tän kirjoituksen Aaah!! PS, SITKU ne = ovat kovat tuntuu ihanalta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan