YÄK! Lidlin kahvi on pahaa :(
Karseeta moskaa!! Olipa lempparikahvini loppu, joten keitin Lidlin kahvista itselleni aamukaffet ja eihän tuota myrkkyä voi juoda.. Olen kyllä kahvin suuri Ystävä, mutta rajansa hei kaikella. Meni aamu pilalle, kun suussa maistuu mullalle.
Kommentit (41)
Se on aiva kamalan karseeta. Myös se, joka on vihreässä paketissa.
Kamalaa, maistuu joltain ojavedeltä.
ja ulkomaalaiset sanovat meidän kahvistamme, että se on pahaa etc. Mutta kyllä minäkin totuin ulkomailla asuessani heidän kahviinsa, joten nyt täällä on hiukka vaikeaa, kun suomalainen kahvi on litkua.
Kun suu johonkin tottuu, niin se kans tottuu.
Hyviä kahvitteluhetkiä vaan kaikille ;)
-ap
ja tumma voi maistua oudolta sen vuoksi, oli kahvi sitten Lidlistä tai erikoiskaupasta.
Jos haluatte kokeilla oikeasti pahaa kahvia, ostakaa Euroshopperia. Se oli muutama vuosi sitten tosi hyvää tummaa paahtoa, mutta maistuu nykyisin lähinnä pureskellulta lyijykynältä.
11 vuotta vanha ketju.
Lidlissä myydään useita erilaisia kahveja. Itse ostin kokeeksi "punaista". Maksoi alle 3 euroa ja maistuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Karseeta moskaa!! Olipa lempparikahvini loppu, joten keitin Lidlin kahvista itselleni aamukaffet ja eihän tuota myrkkyä voi juoda.. Olen kyllä kahvin suuri Ystävä, mutta rajansa hei kaikella. Meni aamu pilalle, kun suussa maistuu mullalle.
Kyllä se aina Juhlamokan ja vaalean Presidentin voittaa. Juodaan nykyään vain sitä kun muihin on petytty.
Just ostin Lidlistä Rekoa ja kyllä maistuu. Onko Lidlillä joku oma merkki, jota ostit? Ei kannata ikinä ostaa kaupan (minkä vaan kaupan) oman merkin kahveja, ne on aina kuraa.
Meillä käytetään aina Lidlin kahvipapuja, sellainen musta kilon pussi. Siitä sitten tarpeen mukaan espresso- tai normijauhatuksella kahvia. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin myymä Melitta Auslese-kahvi on oma suosikkini.
Onko Melittan Auslese-kahvi kausituote?
Itse kokeilin Melittan Montana Premiumia. Ihan jees.
Lidlin Bellarom kahveista sen sijaan en pitänyt lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Just ostin Lidlistä Rekoa ja kyllä maistuu. Onko Lidlillä joku oma merkki, jota ostit? Ei kannata ikinä ostaa kaupan (minkä vaan kaupan) oman merkin kahveja, ne on aina kuraa.
Bellarom
Mikä ihmeen "Lidlin kahvi"?
Lidl, kuten muutkin kaupat myy usean merkkisiä kahveja, niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin. Itse ostin Lidlistä viimeksi Kulta Katriinaa.
Miksi ihmeessä ap ostat Lidlistä ulkomaista kahvia, jos et kerran niistä pidä, kun kerran hyllyssä on kotimaisiakin merkkejä?
Ei taida ap olla lukemassa näitä kun alkuperäinen viesti vuodelta 2006 :D
Järkevämpää olisi puhua paketin varsinaisella nimellä, eikä vaan 'lidlin kahvi', kun en tajua mistä kahvimerkistä puhutte.
Kai te muuten tiesitte että suomalainen kahvi on vähän erilaista kuin muualla maailmassa? Ehtisin jo ulkomailla asuessa tottua vähän tummempaan paahtoon.