Nukkuuko lapsesi nyt helteillä ilman peittoa? Itse olen laittanut
pelkän pussilakanan tytölle, kun hän hikoaa niin kamalasti öisin.
Kommentit (9)
Meillä tytöt nukkuvat pelkilllä pussilakanoilla. Ovat niin " kuumaverisiä" että eivät kaipaa kunnon peittoja. Potkivat peittonsa aina yön aika päältään pois. Hankimme kevyet peitot mutta nekin tuntuvat olevan heille liikaa. Pidän heidän unihuoneensa ikkunan raollaan läpi yön ja eivät valita kylmyyttä. Aina on isin ja äidin sänky valmiiksi lämpimänä jos kaipaavat lämpöä, mutta eipä ole likkoja näkynyt =)
Talvella täytyy sitten laittaa vaatetta yöksi niin, että tarkenee ilman sitä peittoa.
Eli vaippasilleen nukkuu. On aina ollut huono pysymään peiton alla eli syksyllä laitetaan sitten t-paitaa tai pyjamaa päälle taas.
lakana ja vaippasilleen nukkui. Nyt on viileemmät yöt, niin pidän keittiön räppänän auki ja peitto on (tosin potkii sen aina pois) Ja vaippasilleen nukkuu.
Syntyi vappuna, ja aivan aluksi vauvalla oli yöpuku. Sitten kuitenkin alkoivat helteet, ja yöpuku jäi pois. Melkein alusta asti nukunut minun kainalossa, joten saman lakanan alla ollaan oltu. Yleensä ei kyllä olla kumpikaan oltu edes lakanan alla, koska kyllä tuo läheisyyden lämpö lämmittää, kun kiinni toisissamme nukutaan.
Peiton haluaa joskus, mutta yleensä on ilman sitäkin tai potkii sen pois. Poika 2v8kk.