Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä Etelä-Suomessa asuvilla on allergiaoireita?

Vierailija
04.04.2020 |

Nuhaa, silmien vuotamista tms?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. 

hki

Vierailija
2/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo kauan. Ensin piinasi pähkinäpensaan, nyt leppä. Sitten varmaan pieni hengähdystauko ennen kuin koivu alkaa pölyttää.

Koronan takia ärsyttävästi apteekista saa vain 1 pakkauksen allergialääkettä kerrallaan. Mulla melkein koko kesä lääkkeen tarve koska olen allerginen lähes kaikille siitepölylle joten saa sitä apteekissa ravata ahkeraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää kun en saa selvää olenko kipeä vai joko allergiat piinaa. Mulla on vähän vaihtelevasti eri vuosina noita oireita. Nyt silmät tuntuu vetisiltä ja kevyttä nuhaa.

ap (myöskin hki)

Vierailija
4/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää kun en saa selvää olenko kipeä vai joko allergiat piinaa. Mulla on vähän vaihtelevasti eri vuosina noita oireita. Nyt silmät tuntuu vetisiltä ja kevyttä nuhaa.

ap (myöskin hki)

Se on helppo selvittää. Otat antihistamiinitabletin ja jos oireet häviää tai merkittävästi lievenee sillä, oli allergiaa.

Vierailija
5/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo pari viikkoa.

Vierailija
6/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap (myöskin hki)

Olen ollut ikäni allergikko ja allerginen nuha on kyllä ihan erilaista kuin flunssan nuha. Itse ainakin erotan nuo helposti.

Vierailija
7/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap (myöskin hki)

Se on helppo selvittää. Otat antihistamiinitabletin ja jos oireet häviää tai merkittävästi lievenee sillä, oli allergiaa.

Joo... pitäisi vaan uskaltaa apteekkiin. Ei ollut lääkettä valmiina kaapissa ja nyt ei millään viitsisi lähteä tuonne kylille. Oireet alkoivat tänään.

ap

Vierailija
8/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia: kirkas, ohut lima.

Muu, tappavahko tauti: sitkeä, keltainen lima.

Vierailija
9/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen vaikea sanoa. Olen 40-vuotias ja teini-iästä lähtien on ollut allergiaoireita. Nyt on kuitenkin ollut myös flunssan tuntua jne.

Vierailija
10/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se räkätaudissakaan heti ole paksua ja keltaista tai vihreää. Aluksi on itselläni ainakin vähän vaikea erottaa onko allergiaa vai nuha/flunssa.

ap

Vierailija
11/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
12/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pujoperkele levittää jo.

Vierailija
13/13 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että allergialääke lihottaisi? Hidastaako se jotenkin aineenvaihduntaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän