Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotieristys ajaa avioeroon

Akkakasikasi
04.04.2020 |

Onko muita joilla tämä neljän seinän sisälle jumahtaminen on nostanut kaikki ongelmat pintaan? Ihan hirveetä, en voi edes kuvitella millaista on heillä jotka olivat jo eroamassa. Meillä piti kaikki olla ihan ok, mutta nyt kolme viikkoa (kai, en enää edes muista kauanko täällä on homehduttu) takana ja ties kuinka monta edessä ja koo otsassa puolet ajasta. Ja mikäänhän ei ole varsinaisesti muuttunut, eli ihan ne vanhastaankin ärsyttäneet piirteet miehessä vaan hiertää enemmän ja itse olen varmasti myös todella rasittava seuralainen. Onkohan kyse myös siitä, että kun tajuaa elämän rajallisuuden tän pandemian myötä niin alkaa haluta elämältään jotain muuta.

Eli: Oletteko tekin toistenne kurkussa (kuvainnollisesti toivottavasti vaan!) vai sujuuko yhteiselo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kuin lomalla. Nukutaan pitkään, seksiä on enemmän, yhdessä ulkoillaan, shoppaillaan, katsellaan sarjoja ja leffoja, sekä roikutaan netissä.

Ps. Suomessa ei ole ulkonaliikkumiskieltoa.

Vierailija
2/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, onko teillä pienet lapset ja etätyöt hoidettavana? Kuulostaa siltä että ei ole. Siinä ei paljon yks ulkoilu pelasta, voin kertoa. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avioeron harkinta-aika meneillään ja tilanne kääntymässä sen verran paremmaksi, että veikkaan, ettei erota sittenkään. :)

Vierailija
4/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliset kirjoitti:

Me olemme kuin lomalla. Nukutaan pitkään, seksiä on enemmän, yhdessä ulkoillaan, shoppaillaan, katsellaan sarjoja ja leffoja, sekä roikutaan netissä.

Ps. Suomessa ei ole ulkonaliikkumiskieltoa.

Tämä. Lisäksi omakotitalossa on aina keväisin pihahommia ja piharakennuksissa riittää puuhattavaa ja korjailtavaa. Klapitalkoot on aloitettu myös. Voisin jatkaa tätä ikuisuuden. Etätöitä tehdään ja lukiolaiset etäilee myös.

Vierailija
5/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä avioeron harkinta-aika meneillään ja tilanne kääntymässä sen verran paremmaksi, että veikkaan, ettei erota sittenkään. :)

Vau! No mutta toihan on tosi hienoa, jos teillä on kääntynyt noin päin. :) Varmaan tämmöinen tilanne käynnistää monenlaista muutosta, myös hyvään.

Ap

Vierailija
6/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, onko teillä pienet lapset ja etätyöt hoidettavana? Kuulostaa siltä että ei ole. Siinä ei paljon yks ulkoilu pelasta, voin kertoa. :D

Ap

Vaimolla alkoi keskiviikkona lomautus ja itse teen etätöitä, mutta nekin ovat vähentyneet. Lapsia ei ole. Ruuhkavuodet muutenkin tilastojen mukaan lisäävät riitoja ja eroja.

Vierailija
7/7 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidat on lisääntyneet, lähinnä koskee lapsen pitämistä kotona. Mies (joka opiskelee, ei tee etätöitä, kuten minä) haluaisi viedä lapsen päiväkotiin, minä taas en, mutta en voi töiden takia myöskään ottaa täyttä vastuuta lapsesta päivisin.