Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko varanneet karkkeja virpojille?

Vierailija
04.04.2020 |

Itse en ole. Ekaa kertaa en avaa ovea huomenna.
Laitan pääni panttiin että näitä curlingvanhempien Nico-pettereitä juoksee ovena takana vaikka kuinka kielletään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattuna. Olisi aika yllätys, koska asuinalueellamme ei näy lapsia muuten kuin sisarusten tai vanhempien kanssa enää muutenkaan. Kaikki eristyksissä toisistaan. Jos tulee, ei avata. Mietin kyllä kylttiä portille, että ei virvontaa koronan vuoksi ja karkkikori, mutta jäi karkit hommaamatta☹️

Vierailija
2/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ei täällä käy virpojia muulloinkaan, tuskin varsinkaan nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Normaalisti varaan paljonkin,mutta nyt en, koska haluan noudattaa annettuja ohjeita.

Vierailija
4/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope! Oveani en avaa, tuntemattomille ainakaan.

Vierailija
5/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Eihän corona tartu karkkipaperien kautta? kivaa piristystä näin sairastelun jälkeen ja terveeksi virpomista tarvitsenkin!

Vierailija
6/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee virpojia. On meillä aina kyllä karkkia kotona jos nyt kuitenkin joku tulisi.

Vierailija
7/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hommasin karkit jo maaliskuun alussa, ei ihan sillon vielä voinut arvata millainen p***amyrsky tästä koronasta tulee.

Asutaan alueella missä on paljon lapsia, ja meillä on yleensä käynyt aika paljon virpojia, ja karkki vai keppostelijoita Halloweenina.

Mikä on mielestäni aivan ihanaa, tykkään todella näistä perinteistä ja hommaankin aina kunnon läjän karkkeja kiertäjille.

En usko että virpojia tänä vuonna tulee. Jos tulee niin eihän se oven avaaminen oikein vastuullista ole.

Noh, nyt ei ainakaan naposteltavat lopu eristyksessä.

Vierailija
8/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastuutonta mennä virpomaan näinä aikoina.

Itse en ainakaan avaa ovea.

Vierailija
9/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Syön sitten itse, jos ei kukaan tule tai ei avata ovea.

Vierailija
10/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin olen osan syönyt nyt itse kun on selvinnyt että iso osa ihmisistä on niin hysteerisiä että eivät päästä lapsiaan virpomaan.

Vierailija
11/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tosin olen osan syönyt nyt itse kun on selvinnyt että iso osa ihmisistä on niin hysteerisiä että eivät päästä lapsiaan virpomaan.

Miten niin hysteerisiä? Tiedätkö, että lapset voivat kantaa koronaa ja tartuttaa sitä muihin, vaikka heillä itsellään ei olisi oireita.

Korona voi kaataa kenet vaan, niin riskiryhmäläisen kuin riskiryhmään kuulumattoman. Siitä on saatu maistia ihan Suomessakin.

Vierailija
12/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri paikallista fb-ryhmää ja ihmiset olivat jakaneet ilmoituksia siitä, että jättävät pihalleen kipon jossa on palkkiot ja oksan voi jättää koriin.

En pitäisi ehkä oikein hyvänä ideana tuotakaan ja jäin seuraamaan millaista kommenttia tulee. Periaattessahan samasta kiposta ottaesa on mahdollista levittää pisaratartuntaa?

Vierailija
13/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En avaa ovea jos joku tulee rinkuttelemaan.

Vierailija
14/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin juuri paikallista fb-ryhmää ja ihmiset olivat jakaneet ilmoituksia siitä, että jättävät pihalleen kipon jossa on palkkiot ja oksan voi jättää koriin.

En pitäisi ehkä oikein hyvänä ideana tuotakaan ja jäin seuraamaan millaista kommenttia tulee. Periaattessahan samasta kiposta ottaesa on mahdollista levittää pisaratartuntaa?

Korona voi elää pinnoilla päiviä. Huono idea.

Vierailija
15/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v*ttu! Nythän tilanne on niin, ettei kotoa löydy muuta makeaa kuin likööreitä....

M 45

Vierailija
16/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan v*ttu! Nythän tilanne on niin, ettei kotoa löydy muuta makeaa kuin likööreitä....

M 45

Missä asut?

Vierailija
17/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei avata ja toivon ettei kukaan laita lapsiaan turhaan pimpottelemaan. Ei nimittäin kiva juttu kenellekään.

Vierailija
18/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varannut virpojille, mutta itselleni olen jemmannut vaikka kuinka paljon sellaiseen paikkaan, mihin muu perhe ei katso!