Elän yksinäistä ja tylsää elämää, kadehdin niitä jolla om aina meno.
Varsinkin nämä varakkaat. Pääsevät kaikkiin kekkereihin mukaan, galleria iltoihin jne.
Erityisen katellinen olen kun heillä on pääsy vanhoihin kartanoihin ja huviloihin, voivat purjehtia saarten ympärillä.
Ikävää kun ei itsellään ole mitään verkostoja. Huomaa että muilla on paljon kivempi elämä.
Näin 28v, helsinkiläisenä perusduunari naisella, Helsinki näyttäytyy kylmältä ja tyhjältä kaupungilta. Tuntuu että kivat asiat tapahtuvat seurapiireissä ja suljettujen ovien takana :,(
Rakastan viihdettä, historiaa, kauneutta. Ei vaa jaksa vuodesta toiseen yksin pyöriä museoissa ja lähtee kotiin.
Kun olen vuosia ollut yksin joka viikonloppu kotona, niin olen ihan huvikseen vain alkanut laittautua kotona. Ainakin tulee käyttöä vaatteille.
Kaipaan niin paljon iltoja johon voisi laittautua ja puhua historiasta ja taiteesta. Miksi tämä on vain eliitin hupia?
Kommentit (13)
Ja joo. Kävelylenkki tuulipuvussa ei ole minulle kivaa elämä kun muuten vain teen se nyt jo päivittäin.
Koen olevani niin ulkopuolinen Helsingissä kun kaikki muut täyttää elämässä pelkästään liikunnalla. Ketään ei kiinnosta kauneus tai historiaa.
Ajatuksia?
Jotenkin sielu kuihtuu kun näkee moten ihmiset vaa käy töissä ja jumpassa. Eikö todellakaan kaivata jotain lisää?
Suurin osa naisista haluaa elää kuin sinä. Mutta voit hyvin aloittaa pienesti hankkimalla museokortin ja tehdä reissun saaristossa. Käydä huvilan kahvilassa.
En todellakaan kadehdi niitä jotka on aina menossa, en jaksaisi sellaista kauaakaan. Tietty jos olisin persoonaltanikin aivan toinen ihminen, niin ehkä sitten.
Museossa kannattaa käydä, että tietää mikä on kahvinpaahdin
No tällä hetkellä ei tarvitse kadehtia ketään 😂
Kaikilla on tylsää ja ikävää, ei kannata kadehtia. Pitää vaan yrittää selvitä seuraavaan päivään
juu, niillä kulttuuri varakkaillakin voi olla tylsää välillä; kenties pakenevat tylsyyttä sinne rientoihinsa?
Onkohan jotain ystäväsovellusta kuten tinder mutta ystävänhaku? Olen itsekkin miettinyt että olisi kiva perustaa 'kerho' missä jutellaan vaikka kirjoista, historiasta, tieteestä, ruuasta, luonnosta jne. Vaikka en itse tosiaankaan ole mikään asiantuntija mutta se voisi olla hauskaa, vähän kuin peli illat mutta juteltaisiin ja vaikka välillä viiniä ja pientä purtavaa.
Kyllästyttää pelkkä lenkillä tai kahvilla ihmisistä juoruilu tai valitus omasta elämästä plaaaaaaah. Saisi ajatukset välillä jonnekkin ihan muualle, kyllä aikuistenkin pitää voida heittää huolet ja murheet taka alalle ja iloita muustakin kuin urheilusta tai känneistä tai juoruilusta.
Luulisin että ne jotka elää yksinäistä ja tylsää elämää selviää tästä ajasta parhaiten.
:DDDDDDDDDDDDDD