Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virikettä hotellilomalle

N42
04.04.2020 |

Kunhan korona päästää otteestaan, laitamme taas lapset mummolaan ja lähdemme mieheni viikonloppulomalle Helsinkiin tai Tallinnaan.

Yleensä olemme ottaneet mukaan seksileluja ja samppanjaa ja olen pukeutunut itseni ja mieheni mieliksi pikkuhepeneisiin. Läppäriin on laitettu aikuisviihdettä pyörimään. Ja sitten tietysti leikitty välineillä, piiskattu pyllyt punaisiksi ja naitu kuin joskus nuorina.

Jotain uutta tekisi mieli kokeilla. Onko Helsingissä pariskuntaystävällisiä strippibaareja? Tai parihierontaa, jossa ainakin toinen hierojista olisi mies? Mieheni ehdotti myös eroottisen mieshierojan tilaamista hotelliin siis ihan vain minua varten ja osallistuisi hierontaan ehkä itsekin. Tämä kuvio kiinnostaisi minua, mutta mistä se taitava ja luotettava hieroja hankitaan?

Mitä te itse olette kokeilleet? Ja mitä suosittelisitte tällaiselle keski-ikäiselle ja avarakatseiselle avioparille? Etenkin naisnäkökulmaa haluaisin kuulla. Tiedän että joku mies siellä jo kohta tarjoutuu, mutta niitä en nyt kaipaa tässä vaiheessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika virikkeelliseltähän tuo nykyinen menokin vaikuttaa! Olispa meilläkin... En kyllä uskaltais edes miehelle ehdottaa.

Vierailija
2/3 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma 55 siellä tahtoo "naisnäkökulmaa". Jorman vaimo pakkasi laukkunsa 7 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimihierojanaiselle@gmail.com

Ammattimaista hierontaa ja orgasmi-ilotus