MIES, oletko joskus tavannut naisen vain kerran ja mietit häntä
Siis tavannut naisen VAIN YHDEN KERRAN ja mietit häntä välillä romanttisesti.
Kaverini kertoi hänelle käyneen, niin ja en tiedä uskoako.
Kommentit (59)
Ihana lukea miesten ihastumisista.
The one that got away. muutama tapaus 90-luvun festareilta. Ovatkohan edes hengissä enää
Vierailija kirjoitti:
The one that got away. muutama tapaus 90-luvun festareilta. Ovatkohan edes hengissä enää
MUUTAMA tapaus tuskin on the one that got away.
Harmi ettei miehet usein jaksa puhua näistä tai sitten se vaan on tosi harvinainen tapahtuma.
Kaikkia naisia joiden kanssa tulee katsekontakteja
Mäkkärissä tapasin naisen kassalla ja alitajuntaisesti flirttailin hänelle
Hän puhui mulle ja en saanut mitään järkevää sanotuksi takaisin
Monta kertaa mäkkärissä käydessäni sama toistui, kunnes ei enään ollut siellä töissä
Nyt kaduttaa
En saa hänen säkenöivää hymyä mielestäni
Aina teki mieli sanoa jotain kivaa ja...
on nyt ikävä häntä (en tiedä edes nimeä)
Harminpaikka kirjoitti:
Kaikkia naisia joiden kanssa tulee katsekontakteja
Mäkkärissä tapasin naisen kassalla ja alitajuntaisesti flirttailin hänelle
Hän puhui mulle ja en saanut mitään järkevää sanotuksi takaisin
Monta kertaa mäkkärissä käydessäni sama toistui, kunnes ei enään ollut siellä töissä
Nyt kaduttaa
En saa hänen säkenöivää hymyä mielestäni
Aina teki mieli sanoa jotain kivaa ja...
on nyt ikävä häntä (en tiedä edes nimeä)
:DDDD
Kyllä meillä miehilläkin on jäänyt hyvin muistiin tilanteet, joissa olisi itse toivonut uskaltavansa toimia rohkeammin. Moniakin kertoja.
Mutta aina ei rohkeus riitä. Jälkeenpäin oon aattellu, mitä haittaa niistä pakeista loppujen lopuksi olisi ollut, kun vastapainona olisi sittenkin saattanut olla mukava tuttavuus ja kenties jopa hyvä onnellinen loppuelämä.
Olkaa rohkeita kaikki nuoret miehet. Yrittämättä tässä elämässä ei saa yhtään mitään.
Kerran tapasin oravapillun ja sitä en ikinä unohda.
On tavannut erään naisen vain kaksi kertaa, siitäkin on jo vuosia.
Mutta yhä uudestaan tämä nainen nousee mieleeni silloin tällöin. Hänessä oli jotain niin kiehtovaa, että sydän säilyttää muiston, väkisinkin.
Vierailija kirjoitti:
ikuinen romantikko
Vierailija kirjoitti:
Sellanen runoilija.
Vierailija kirjoitti:
On tavannut erään naisen vain kaksi kertaa, siitäkin on jo vuosia.
Mutta yhä uudestaan tämä nainen nousee mieleeni silloin tällöin. Hänessä oli jotain niin kiehtovaa, että sydän säilyttää muiston, väkisinkin.
Missä tapasitte?
Tuli mieleen kun kerran kaupan kassana oleva mies tuijotti minua pitkään lasittuneena ja vastapäätä oleva naiskassa nauroi hänen tuijotukselle. Välillä tulee mieleen tuo tilanne ja mietin muistaakohan se mieskin minut.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kun kerran kaupan kassana oleva mies tuijotti minua pitkään lasittuneena ja vastapäätä oleva naiskassa nauroi hänen tuijotukselle. Välillä tulee mieleen tuo tilanne ja mietin muistaakohan se mieskin minut.
Toi kuulostaa vähän pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä edelleen toisinaan muistelen sitä nättiä tyttöä, jonka ohi kävelin amiksessa ja katseemme olivat muutaman sekunnin ajan yhtä.
Joo, mutta näit päivittäin sen tytön.
Ammattikoulussa oli joku tyttö millä oli aina sellaisia vaatteita että ilman takkia sen nännit paistoi paidoista ja/tai tissit heilahteli varsin kiihottavasti.
Olin salaa ihastunut amiksessa erääseen tyttöön, en tietenkään uskaltanut lähestyä ja asuttiin eri paikkakunnilla ettei ikinä törmätty missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa minusta lähinnä huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa minusta lähinnä huvittavaa.
Lasittunut katse kuulostaa ahdistavalta. Vähän liian intensiivistä omaan makuuni.
Joo, siitä on 20 vuotta. Juttelimme monta tuntia ja meillä synkkasi todella hyvin. Mutta myöhemmin ilmeni, että hänellä oli poikaystävä. Kaipaan vieläkin sitä yhteyttä joka meillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen runoilija.
Nää on niitä luusereita, joiden mielestä seksi on sama asia kuin "kassien tyhjennys". Naisesta ei niin väliä. Eli itsekkäitä narsistipaskiaisia.
Tuohon aikaan flaksi kävi aika hyvin, joten tuumin että kyllä näitä tulee ja menee, ei siinä mitään. Ja koska hän ei pyytänyt meikäläisen numeroa niin tuskin olin hänellekään muuta kuin sattumapano jokerisektorista hänen etelänreissullaan.